سامسونگ پشت یک پنجره پروژه ای است که می تواند تولید مصنوعی نور خورشید

داشتن ویندوز در خانه ما مهم است. ویندوز نیست فقط برای زیبایی شناسی, اما آنها نیز کمک به ارائه یک منبع طبیعی از

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

داشتن ویندوز در خانه ما مهم است. ویندوز نیست فقط برای زیبایی شناسی, اما آنها نیز کمک به ارائه یک منبع طبیعی از نور است که به ما کمک می کند پیگیری از زمان از روز و همچنین می تواند کمک به بهبود کلی سلامت روانی ، اما چه می شود اگر شما زندگی می کنند در یک محل است که کمی به هیچ ویندوز ؟ سامسونگ می خواهد برای کمک به با آن است.

تبلیغات

این شرکت اعلام کرده است که آنها در حال حمایت از یک شرکت به نام SunnyFive که ایجاد کرده اند جعلی پنجره است که قادر به تولید مصنوعی نور خورشید. این بخشی از سامسونگ C-Labs است که این شرکت در خانه جوجه کشی برنامه که در آن ما دیده می شود انواع محصولات و خدمات است که ممکن است به طور معمول ساخته شده توسط شرکت خود را.

با SunnyFive پنجره آنها بازاریابی آن نسبت به افرادی که ممکن است از رنج می برند فصلی تحت تاثیر قرار اختلال است. پنجره گفته می شود قادر به قرار دادن طیف کامل از نور طبیعی و حتی می تواند به تکرار اثرات نور که یکی ممکن است انتظار یک پنجره واقعی.

به گفته سامسونگ "یک پنجره به شکل روشنایی دستگاه است که تولید مصنوعی نور خورشید اجازه می دهد تا کاربر برای لذت بردن از طیف کامل نور تولید شده توسط خورشید را عبور از آسمان در طول روز است. کمک می کند تا کاربران سنتز ویتامین D در حالی که آنها در داخل خانه و یا در نور کم اماکن بدون نیاز به نگرانی در مورد پیری پوست یا آفتاب سوختگی و اجازه می دهد تا برای روشنایی و رنگ تنظیم از طریق نرم افزار."

وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که SunnyFive پنجره خواهد بود به صورت تجاری تولید شده و برای فروش قرار داده اما آن را یک ایده جالب با طراحی براق است که می تواند به ارزش نگه داشتن یک چشم را برای در آینده است.

در زمینه تبادل نظر >صفحه اصلی. بیشتر بخوانید درباره سلامت و سامسونگ. منبع: اخبار.سامسونگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن