watchOS 7 می تواند با توانایی تشخیص حملات هراس

دیده بان اپل انجام داده است یک کار بزرگ تا کنون قادر به انتخاب کنید تا در مسائل مربوط به قلب, اما آنچه در مورد

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

دیده بان اپل انجام داده است یک کار بزرگ تا کنون قادر به انتخاب کنید تا در مسائل مربوط به قلب, اما آنچه در مورد مشکلات بهداشت و سلامت دیگر? معلوم می شود که یک پتانسیل ویژگی های جدید در آینده برای سازمان دیده بان اپل توانایی نگاه کردن به مشکلات روحی و روانی مانند حملات هراس. این است که با توجه به جان Prosser که به تازگی نیز در یک قسمت از این بشود پادکست.

تبلیغات

با توجه به Prosser, به نظر می رسد که یکی از ویژگی های watchOS 7 است که توانایی برای نظارت بر سلامت روانی پوشنده لباس و قادر به هشدار دادن به کاربر قریب الوقوع حمله وحشت حتی قبل از آن اتفاق می افتد. این می تواند مفید باشد اگر شما در خارج از رانندگی و که در آن شما احتمالا می خواهید به جلو و در جایی امن ،

"که خود بزرگترین تمرکز بر این است که در حال حاضر و من امیدوارم که آن را می آید در این سال ممکن است سال آینده, اما من امیدوارم که آن را در آینده به WWDC است سلامت روان قابلیت های. که در آن آنها می توانند سطح اکسیژن در خون شما را با ضربان قلب و تعیین اگر شما hyperventilating." اما به نظر می رسد که این می تواند یک ویژگی تنها در دسترس در سازمان دیده بان اپل 6 است.

دلیل این است که دستگاه شایع است با یک اکسیژن خون مانیتور و اپل ظاهرا استفاده از آن برای کمک به نظارت بر مواردی از حملات هراس. Prosser کند احتیاط آن است که ممکن است که این ویژگی تنها ممکن است منتشر شود در سال آینده بنابراین ما باید صبر کنید و ببینید. تا آن زمان انجام آن را با یک دانه نمک است.

در زمینه اپل >تبادل نظر >پزشکی >شایعات. جزئیات بیشتر در مورد سازمان دیده بان اپل, سلامت, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن