iOS 13.6 خواهد شد و به کاربران اجازه خاموش کردن بروز رسانی خودکار محبوبیت

یکی از چیزهایی که اپل برای سیستم عامل iOS خود را به روز رسانی است که آن را به دانلود این به روز رسانی در پس زم

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

iOS 13 dark modeیکی از چیزهایی که اپل برای سیستم عامل iOS خود را به روز رسانی است که آن را به دانلود این به روز رسانی در پس زمینه. هنگامی که آن را دانلود تمام کاربران نیاز به انجام است که به روز رسانی دستگاه خود را. به دلیل آن است که در پس زمینه دریافت کنید, کاربران نمی دانند و لزوما باید برای آن صبر کنید برای تکمیل ساخت این فرآیند به روز رسانی آسان تر است.

تبلیغات

اما ما تصور می کنیم که برخی از کاربران که ممکن است تحت فشار برای فضای ذخیره سازی ممکن است درک نمی اتوماتیک, دانلود, اما خبر خوب این است که اپل خواهد بود که به کاربران کنترل بیش از است که در آینده به روز رسانی. با توجه به آخرین iOS 13.6 بتا آن کشف شده است که اپل در معرفی ویژگی های جدید است که اجازه می دهد تا کاربران غیرفعال کردن به روز رسانی خودکار محبوبیت.

این بدان معنی است که اگر شما ترجیح می دهند به تصمیم می گیرید که شما می خواهم به دانلود به اتفاق می افتد شما می توانید غیر فعال کردن خودکار دانلود و سپس دانلود به روز رسانی در زمان بعد. این ممکن است مفید باشد زمانی که شما در حال سفر و ندارد و به خصوص اتصال خوب و شما می خواهم به جای نیست که شما گوشی اقدام به دانلود به روز رسانی, به ویژه هنگامی که برخی از آنها را می توان به جای بزرگ در اندازه.

در حالی که لزوما یک بازی در حال تغییر ویژگی حداقل اپل است که به برخی از کنترل از iOS به کاربران آن است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره iOS و Ios 13.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن