اپل تایید ARM مبتنی بر مدلهای macbook ادامه خواهد داد به پشتیبانی از تاندربولت

زمانی که اپل اعلام کرد انتقال آنها از پردازنده های اینتل بر روی کامپیوتر خود را به یک سفارشی ARM مبتنی بر سیلی

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399
زمانی که اپل اعلام کرد انتقال آنها از پردازنده های اینتل بر روی کامپیوتر خود را به یک سفارشی ARM مبتنی بر سیلیکون به طور طبیعی وجود دارد برخی از پرسش های مربوط به سازگاری. این بود که بیشتر نرم افزار های مرتبط, اما آنچه در مورد سخت افزار ؟ برای کسانی که ممکن است در مورد صاعقه به نظر می رسد که اپل همچنان به استفاده از این استاندارد در دستگاه های آینده.
تبلیغات

در بیانیه ای ساخته شده به آستانه یک سیب سخنگوی نقل است گفت: "بیش از یک دهه پیش اپل با همکاری اینتل برای طراحی و توسعه رعد و امروز مشتریان ما لذت بردن از سرعت و انعطاف پذیری را به ارمغان می آورد به هر مک. ما همچنان متعهد به آینده تاندربولت و از آن حمایت خواهد کرد در مکینتاش با Apple سیلیکون است."

به همین دلیل برخی از آنها نگران این به این دلیل است که صاعقه است و در عین حال دیده می شود و یا ارائه شده در هر یک از اپل, غیر-اینتل بر اساس محصولات. حتی iPad Pro با استفاده از USB-C و نه صاعقه 3 در حالی که بازو مبتنی بر توسعه دهنده انتقال کیت نیز همراه با USB-C پورت و 3 پورت تاندربولت.

اما خبر خوب این است که بر اساس این بیانیه به نظر می رسد که صاعقه را ادامه خواهد داد به پشتیبانی حتی در بازوی مبتنی بر رایانه های مکینتاش است که خبر خوبی برای کسانی که با تکیه بر این پورت برای اتصال دستگاه و یا به ایجاد فایل بزرگ نقل و انتقالات.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ مک بوک ایر و مک بوک پرو. منبع: theverge



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب