Samsung Galaxy کتاب S در مقابل مک بوک ایر 2020: که باید به شما خرید ؟

اپل مورد استفاده قرار گیرد به حکومت غوغا که آن را به سبک و لپ تاپ و اما ظهور اخیر ultrabooks با شکستن رکورد طر

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

اپل مورد استفاده قرار گیرد به حکومت غوغا که آن را به سبک و لپ تاپ و اما ظهور اخیر ultrabooks با شکستن رکورد طرح های ساخته شده از مک بوک ایر نگاه به جای کلاه.

Samsung Galaxy کتاب S یکی از کسانی که انقلابی لپ تاپ یکی تنگ و سبک ترین لپ تاپ های ما تا کنون تست – مک بوک ایر سال 2020 به نظر می رسد تقریبا دلپذیری در مقایسه با.

اما Samsusng جدید لپ تاپ بهتر خرید از مک بوک ایر 2020? که جواب نیست به عنوان ساده به عنوان شما ممکن است انتظار می رود با اپل هنوز هم پیشرو راه را برای بسیاری از عناصر.

اگر شما گیر کرده بین دو لپ تاپ ما ساخته شده این کهکشان کتاب S در مقابل مک بوک ایر 2020 راهنمای بنابراین شما می دانید که لپ تاپ برای شما بهتر است.

مرتبط: بهترین لپ تاپ دانشجویی 2020

Samsung Galaxy کتاب S در مقابل مک بوک ایر سال 2020 قیمت آن بسیار ارزان است?

کتاب کهکشان S هزینه £999 با هیچ تنظیمات دیگر در ارائه آن را بیشتر گیج کننده است. آنچه می بینید آیا آنچه کسب می کنید.

آن را کمی پیچیده تر با مک بوک ایر سال 2020 به عنوان در حالی که قیمت شروع است همچنین £999 شما می توانید صرف پول بیشتر برای پیکربندی قدرتمند. پردازنده و حافظه و ظرفیت ذخیره سازی می توانید تمام به روز رسانی می شود, دیدن هزینه های مارپیچی به عنوان بالا به عنوان £2249.

Galaxy Book S

Samsung Galaxy کتاب S در مقابل مک بوک ایر 2020 مشخصات – کدام قوی تر است ؟

آن را عادلانه تست ما تنها با تمرکز بر £999 مدل از مک بوک ایر 2020 در اینجا اگر چه آن را نمی توان فراموش کرد که اپل ارائه می دهد انعطاف پذیری بیشتر اگر شما علاقه داشتن به قدرت کمی بیشتر و یا ذخیره سازی.

کهکشان کتاب S مک بوک ایر 2020
نمایش 13.3-اینچ 1920 x 1080 13.3-اینچ 2560 x 1600
CPU Qualcomm Snapdragon 8cx 10 Gen Intel Core i5
رم 8GB RAM 8GB RAM
ذخیره سازی 256GB SSD 256GB SSD
اتصال Wi-Fi و LTE Wi-Fi
ابعاد 305 x 203 x 11.8 mm 304 x 212 x 16.1 mm
وزن 961g 1.29 کیلوگرم

وجود دارد بسیاری از شباهت های اینجا از جمله 8GB RAM, 256 GB SSD ذخیره سازی و 13 اینچ صفحه نمایش, اما اجازه ندهید که ورق تنظیمات شما احمق به این لپ تاپ در واقع به شدت متفاوت است.

بزرگترین تفاوت در اینجا این است که پردازنده. در حالی که ما نمی بررسی جدید مک بوک ایر در عین حال ما تست کردم مقدار زیادی از نسل 10 Intel Core i5 تراشه به می دانم که آنها پیشنهاد فوق العاده برای اجرای بهره وری وظایف.

Qualcomm Snapdragon 8cx در کتاب کهکشان S نیست به عنوان قدرتمند است و تنها واقعا قادر به وظایف اساسی مانند مرور وب و پخش ویدئو. آن رنج می برد و حتی مسائل مربوط به سازگاری با پنهان کردن برنامه های کاربردی و محبوبیت بنابراین شما محدود به مظنونین مانند Netflix و Spotify در.

اما به عنوان یک مصالحه کتاب کهکشان S منافع از عمر باتری طولانی تر و کوچکتر از طراحی مک بوک ایر. سامسونگ لپ تاپ است که قابل ملاحظه ای سبک تر بیش از حد و آن را مطلق doddle برای حمل در اطراف. به عنوان یک ویژگی پاداش های کوالکام نسخه از کتاب S ارائه می دهد LTE پشتیبانی اجازه می دهد تا شما را به اتصال اینترنت از طریق 4G سیم کارت.

مرتبط با: مک بوک بازو

MacBook Air 2020

Samsung Galaxy کتاب S در مقابل مک بوک ایر 2020 design – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

اپل ساخته شده است تا شهرت برای ایجاد خوب به دنبال محصولات, پس از آن هیچ کار آسان را بهتر است به دنبال لپ تاپ از مک بوک ایر هنوز سامسونگ انجام داده است بسیار خوب کار با کتاب کهکشان S.

در حالی که به نظر می رسد بسیار ذهنی آن را غیر ممکن را به تعجب در ویفر نازک طراحی Galaxy S. کتاب آن را حتی بیشتر چشمگیر است که شما آن را انتخاب کنید تا وزن فقط 961 گرم (329g سبک تر از مک بوک ایر 2020).

هر دو لپ تاپ در دسترس هستند در رنگ های مختلف اگر چه اپل ارائه می دهد سه در مقایسه با سامسونگ دو با طلا فضای خاکستری و نقره ای. دو کهکشان کتاب S گزینه (جیوه خاکستری و خاکی طلا) آمار همان یادداشت هر چند.

از نظر پورت وجود دارد USB-A در هر دو گزینه اگر چه یک آداپتور می تواند غلبه بر این موضوع است. هر دو کتاب کهکشان S و مک بوک ایر از ویژگی های USB-C بنادر اما فقط دومی را می بیند صاعقه 3 پشتیبانی سریع برای انتقال داده ها. سامسونگ ارائه می کند یک پورت استفاده بیش از اپل هر چند به لطف یکپارچه کارت حافظه microSD reader.

حکم

وجود دارد واقعا یک آشکار برنده بین این لپ تاپ ها به عنوان هر یک از آنها تحقق نیازهای مختلف. کتاب کهکشان S بهترین است برای حمل با کوچکتر و سبک تر طراحی و همچنین حمایت از LTE برای بر روی بروید دسترسی به اینترنت است.

مک بوک ایر 2020 در ضمن بهترین گزینه برای بهره وری با یک عملکرد برتر و گزینه ای را برای ارتقاء امثال RAM, و ذخیره سازی ظرفیت. همچنین ویژگی های کارآمد و قابل اعتماد نرم افزار نه درد و رنج همان مسائل مربوط به سازگاری به عنوان کتاب کهکشان S.

و اگر نه لپ تاپ طول می کشد علاقه داشتن به خود را بررسی کنید ما بهترین نوت بوک لیست برای برخی از جایگزین میدارد از جمله Dell XPS 13, سطح, لپ تاپ 3 و افتخار MagicBook 14.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن