Samsung Galaxy S20 vs Galaxy S20 فوق العاده: که سگ بالا است?

کامل Samsung Galaxy S20 سری هم اکنون در دسترس است و هر سه گوشی عالی هستند گوشی های آندروید. اما شما باید برای

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

کامل Samsung Galaxy S20 سری هم اکنون در دسترس است و هر سه گوشی عالی هستند گوشی های آندروید. اما شما باید برای رفتن Samsung Galaxy S20 یا Samsung Galaxy S20 فوق العاده?

به جای فقط داشتن یک Samsung Galaxy S20 و بزرگتر به علاوه این زمان در اطراف ما سه 'شاخص' گوشی های. وجود دارد به طور منظم کهکشان S20, کهکشان S20 Plus و Samsung Galaxy S20 فوق العاده.

در حالی که نام صدای مشابه وجود دارد کاملا چند تفاوت بین Samsung Galaxy S20 و S20 فوق العاده. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن زمانی که چیدن بین این دو است.

در یک نگاه

  • استاندارد کهکشان S20 دارای یک 6.2 اینچ صفحه نمایش در حالی که buffed تا S20 فوق العاده دارای 6.9 اینچ صفحه نمایش. هر دو با استفاده از سامسونگ پویا صفحه نمایش AMOLED با تکنولوژی به طوری که آنها در حال HDR10+ گواهی شده است.
  • وجود دارد تنها سه دوربین در عقب S20 اما S20 فوق العاده دارای چهار فشرده بر روی پشت خود را. این است که بیشتر با اهمیت است 'DepthVision' دوربین که قضات عمق و فاصله زمانی که شما را به یک عکس.
  • فوق العاده دارای یک باتری 5000mAh اما S20 کمی کوچکتر از 4000 میلی آمپر, باتری – هر دو سریع, شارژ بی سیم.

امکانات و دوربین – آیا کهکشان S20 فوق العاده مگاپیکسل ارزش آن بیش از S20?

ما مدت طولانی است که نوید ورود 5G پس از آن تعجب آور نیست که برای دیدن بیشتر از سامسونگ جدیدترین تلفن های پشتیبانی از فن آوری های جدید. برای S20 فوق العاده و S20 Plus شما در حال گرفتن 5G که آیا شما آن را دوست دارم یا نه – اما وجود دارد یک نسخه 4G از مدل S20.

هر دو استاندارد و فوق العاده گوشی باید 120 هرتز نرخ تجدید صفحه نمایش OLED این می دهد همه چیز را بسیار نرم و صاف نگاه کنید. این کیفیت کمی خمیده صفحه نمایش و نرخ تجدید بالا icing در کیک است. یک چیز به یاد داشته باشید این است که شما باید به قربانی کردن HD ips+ با رزولوشن که برای 120Hz به خوبی.

فوق العاده است دلچسب 6.9 اینچ صفحه نمایش در حالی که S20 کوچکتر 6.2 اینچ صفحه نمایش. این باعث می شود که دومی بیشتر در جیب دوستانه. هر دو گوشی های جدید استفاده از سامسونگ با صفحه نمایش AMOLED-tech بنابراین شما می توانید انتظار زیادی رنگ-کنتراست در هر.

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید برای سال 2020

همانطور که با قبلی سامسونگ flagships شما یک چیپ ست های مختلف بسته به جایی که شما زندگی می کنند. خریداران در اروپا را دریافت گل سرسبد سامسونگ Exynos 990 چیپ ست در حالی که کسانی که در ما Qualcomm گل میمون گل سرسبد 865. تمام گوشی های با اندروید 10 و سامسونگ یک رابط کاربر رویه از پیش نصب شده است.

یکی از سخت افزار ارتقاء از سری جدید دوربین اصلی در این گوشی فوق العاده است ضربه به عظیم 108 مگاپیکسلی f/1.8 سنسور. این مدل همچنین دارای یک 12 مگاپیکسلی f/2.2 و لنز ultrawide و 48 مگاپیکسلی f/3.5 تله افتاد کهنه بر روی آن عقب.

در پرتاب چهارم 'DepthVision' دوربین در پشت تلفن همراه با 40 مگاپیکسل عکاسی از اهمیت. در مقایسه S20 دوربین مشخصات کمی نزدیک تر به کسانی که از سلف خود. آن می آید با یک 12 مگاپیکسلی f/1.8 اصلی و دوربین 12 مگاپیکسلی با f/2.2 ultrawide. اما تله در S20 ممکن است کمی بهتر از فوق العاده آن را به عنوان با استفاده از یک 64MP f/2.0 و لنز.

استاندارد S20 همچنین 10 مگاپیکسلی جلو اهمیت به جای 40 مگاپیکسل گزینه بر روی Ultra و آن را فاقد اضافی 'DepthVision' گزینه.

آیا دوربین هر گونه خوب است ؟

خوب و فوق العاده ممکن است بهتر مشخصات بر روی کاغذ اما ما نمی پیدا کردن آن است که بسیار بهتر با استفاده واقعی. بالا سنسور مگاپیکسلی به نظر می رسد منجر به برخی از مسائل تمرکز و مگر اینکه شما واقعا پس از آن ویژگی های زوم تصاویر نیست که خیلی بهتر از S20.

نیست که می گویند نتایج نیست چون آنها هستند. هر دو گوشی های عالی را جرقه بزند با رنگ های روشن و واقعی پانچ کنتراست. تصویری بسیار عالی است هم با فیلم قادر به ثبت در 8K در سراسر هر دو دستگاه.

مرتبط: در اینجا چیزی است که ما ساخته شده از Samsung Galaxy S10

وجود دارد برخی از سنگین گزینه های ذخیره سازی با گوشی است که همیشه خوب برای دیدن. هر دو S20 و فوق العاده مدلهای 128GB از ذخیره سازی به عنوان استاندارد و اسلات MicroSD به دست انداز که تعداد بالا. شما همچنین می توانید گرفتن گرانتر از نسخه فوق العاده است که می آید با یک وعده سالم 512GB هر چند ما می خواهم پیشنهاد شما چوب به ارتقا گزینه های.

عمر باتری و شارژ این S20 فوق العاده طولانی تر آخرین اما نه استقامت قهرمان

سامسونگ انتخاب کرده است برای اضافه کردن یک باتری 4000mAh برای S20 اما تصمیم گرفتند برای یک beefier باتری 5000mAh در S20 فوق العاده. ما بررسی Exynos نسخه از این دستگاه ها و در حالی که شما ممکن است دریافت نتایج مختلف با کوالکام انواع ما در بر داشت نه ارائه می دهد صنعت پیشرو استقامت.

در اینجا چیزی است که ما گفت: ما در سامسونگ کهکشان S20 فوق العاده نقد و بررسی: "اگر شما می خواهید گوشی به راحتی گذشته شما بعد از گزینه های وجود دارد را که اتفاق می افتد. اگر شما می دانید شما یک شارژر در این نزدیکی هست و واقعا می خواهید به فشار است که صفحه نمایش پس از آن که گزینه های در دسترس است بیش از حد. این است که حتی اگر آن را احساس می کنید مانند شما به از دست دادن برخی از گوشی بهترین ویژگی های به منظور دریافت بهترین عمر باتری."

و در اینجا آنچه ما گفت: در مورد عمر باتری کوچکتر Samsung Galaxy S20: "موضوع این است که 120Hz نمایش. من موفق 90-120 دقیقه کمتر صفحه نمایش در زمان با استفاده از این گزینه را فعال کنید در طول هفته با این گوشی از زمانی که آن را به 60 هرتز (حدود چهار ساعت). نگه داشتن چیزهای در 60 هرتز و صفحه نمایش HD+ و شما به راحتی آن را از طریق روز بدون سر و صدا بسیار."

مانند بقیه جهان فن آوری سامسونگ در آغوش بی سیم روند. هر دو گوشی جدید را سریعتر شارژ بی سیم با تشکر از این شرکت استقرار "سریع بی سیم شارژ 2.0."

نگاه و احساس می کنید که گوشی زیباتر?

وجود دارد چند تغییرات طراحی در اینجا اما چیزی کاملا متفاوت در مقایسه با زمانی که به مطالب قبلی در پرچمدار سری گلکسی S. در پشت گوشی دوربین در حال حاضر نشستن در تاریکی مستطیل در سمت چپ در حالی که selfie-cam بوده و معطوف به مرکز-جلوی گوشی است.

فوق العاده است بزرگتر از S20 و قابل ملاحظه ای ضخیم تر. آن را نیز بسیار برجسته تر دوربین دست انداز در پشت و که ممکن است قرار دادن برخی از مردم ،

برای ما تاثیری باریک طبیعت S20 به معنی آن را آسان تر از گوشی به رسیدگی است. حتی Plus مدل – که اساسا S20 با یک صفحه نمایش بزرگتر – است که به مراتب بهتر بصری از فوق العاده.

چه مقدار از آنها هزینه در بر دارد ؟

به طور منظم S20 هزینه £799 اما شما باید به چنگال £899 اگر شما می خواهید کامل 5G نسخه. به طور مشابه اساسی S20 فوق العاده مدل هزینه £1199 اما شما می توانید پرداخت £1399 برای همه-آواز, همه, رقص, نسخه (که بهتر حافظه و رم.) این S20 Plus هزینه £999 وجود دارد به عنوان تنها یک گزینه قیمت برای این مدل است.

کدام گوشی بهتر است ؟ Samsung Galaxy S20 یا Samsung Galaxy S20 فوق العاده

Samsung Galaxy S20 فوق العاده سخت است فروش به هر کسی اما جان سخت آندروید تلفن طرفداران. آن را بسیار گران است و برخی از مسائل و می تواند بسیار سخت به نگه دارید با توجه به اندازه آن است.

در حالی که کهکشان S20 است فقط یک گوشی بزرگ است که کنه تمام جعبه. آن را احساس نمی کند مانند آن را فدا کردن مقدار در مقایسه با زمانی که به Ultra مدل و این می تواند ما را انتخاب کنید برای اکثر مردم است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب