کوالکام به ظاهر تایید iPhone 12 تاخیر

در حال حاضر وجود دارد یک بیت از سردرگمی به زمانی که آی فون 12s راه اندازی خواهد شد. برخی بر این باورند که این

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399
در حال حاضر وجود دارد یک بیت از سردرگمی به زمانی که آی فون 12s راه اندازی خواهد شد. برخی بر این باورند که این گوشی هنوز اعلام کرد در ماه سپتامبر اما می تواند منتشر شود بعد در حالی که دیگران بر این باورند که راه اندازی می تواند محل بعد. در حال حاضر با توجه به توییت توسط Jon Prosser و همچنین کوالکام آن را مانند به نظر می رسد ما می توانیم انتظار می رود آیفون جدید 12s در ماه اکتبر.
تبلیغات

با توجه به توییت توسط Prosser, او ادعا می کند که آیفون 12 و iPads ها جدید هستند و انتظار می رود برای راه اندازی در ماه اکتبر. یا نه که درست است باقی مانده است دیده شود اما مانند ما گفت: Qualcomm همچنین به نظر می رسد اشاره ای ممکن است به تاخیر بیاندازد.

این است که با توجه به مصاحبه با رویترز که در آن Qualcomm CFO Akash Palkhiwala ادعا کرد که این شرکت انتظار دارد برای دیدن کاهش درآمد در سه ماهه آینده با توجه به تاخیر یک گل سرسبد تلفن راه اندازی. Exec نقل است گفت: "ما در حال دیدن یک جزئی تاثیر از تاخیر یک گل سرسبد تلفن راه اندازی. و بنابراین آنچه ما دیده ایم این است که کمی تاخیر هل می دهد که برخی از واحد های خارج از سپتامبر سه ماهه به سه ماهه دسامبر برای ما است."

به عنوان برخی از شما ممکن است شنیده اپل و کوالکام را حل و فصل خود را در اختلافات حقوقی و باور بر این است که اپل خواهد بود با تکیه بر کوالکام عرضه 5G مودم برای آیفون 12. در هر صورت, آن را با یک دانه نمک است اما ما باید جزئیات بیشتری در ماه های آینده.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره 5g, آی فون, آی فون 12 و کوالکام. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن