چه خوب است Beeb? بزرگ سیاه و سفید دیک جدید دستیار صوتی توضیح داد

ورود به دنیای مجازی دستیاران بی بی سی راه اندازی کرده است خود را به عنوان شناخته شده OK Beeb. و آن را در حال ح

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

ورود به دنیای مجازی دستیاران بی بی سی راه اندازی کرده است خود را به عنوان شناخته شده OK Beeb. و آن را در حال حاضر در مرحله تست بتا برای چند شرکت کنندگان خوش شانس.

اگر شما فکر می کنید که دستیار مجازی بازار بود به سر می برند با امثال الکسا, سیری گوگل دستیار و بیکسبی سپس شما را نمی شد در همان اردوگاهی که بی بی سی.

درست است که انگلیسی ها سرویس رادیو و تلویزیون از تمام موسسات شده است کار بر روی خود را بسیار خود دستیار صوتی به مقصد های همراه و رایانه های شخصی و smartspeakers همه با قصد بودن با هدف انگلستان اما وجود دارد مقدار زیادی برای یادگیری در مورد این قطعه با نام تجاری جدید از نرم افزار است.

چه خوب است Beeb?

OK Beeb است بزرگ سیاه و سفید دیک خود را بسیار دستیار مجازی طراحی شده به کار گردیده با شبکه های موجود در اکوسیستم خدمات از جمله iPlayer بی بی سی, اخبار بی بی سی و بی بی سی برای تلفن های موبایل.

OK Beeb نیز یکی از دستیاران مجازی با هدف انگلستان مخاطبان مباهات شمالی-درد شدید و ناگهانی به آن لهجه (نگران نباشید آن را کامل برنج McGuinness). با طیف وسیعی از لهجه در انگلستان, تیم پشت OK Beeb در حال انجام بهترین خود را به مطمئن شوید که هیچ منطقه ای در سمت چپ پشت سر, با تست در حال حاضر در حال ایجاد برای به رسمیت شناختن لهجه های مختلف.

رفتن در برابر مسیر سنتی, OK Beeb با بهره گیری از یک صدای مرد به طور پیش فرض اما هیچ کلمه ای وجود دارد و در عین حال در مورد اینکه آیا صدای زن اجرا خواهد شد پایین خط در به روز رسانی های آینده.

چگونه برای دانلود OK Beeb

برای دانلود OK Beeb شما نیاز به یک عضو از مایکروسافت خودی برنامه و بی حساب به آن مجموعه که بر اساس آن نرم افزار می تواند فایل های دانلود شده از استور مایکروسافت.

این صدا ممکن است پیچیده و دشوار است اما این به خاطر OK Beeb هنوز در تست بتا با adopters اولیه ایفای نقش فعال در کمک به شکل OK Beeb صدای تکنولوژی تشخیص پیش از مقیاس کامل آزاد کند.

در حال حاضر فروشگاه مایکروسافت تنها دیجیتال خروجی در حال حاضر ارائه OK Beeb اما این است که مطمئن شوید که برای گسترش هنگامی که نرم افزار از مرحله تست.

چه چیزی می تواند خوب Beeb انجام دهید ؟

بسیار شبیه به یک نمونه هوشمند دستیار OK Beeb می توانید بازی موسیقی و به شما به روز رسانی در اخبار, در میان چیزهای دیگر اما بر خلاف رقبای خود را از خدمات طراحی شده برای استفاده کامل از این مطالب.

برای مثال اگر شما بخواهید OK Beeb برای یک واقعیت آن را جلو و یک راست از آرشیو از محبوب QI مسابقه نشان می دهد. شما همچنین می توانید بپرسید OK Beeb چه افکار خود را در هر BBC نشان می دهد فقط در مورد نظرات خود نیاز به اعتبار.

چون در تست بتا وجود دارد بسیاری که OK Beeb هنوز هم نمی توانید انجام دهید – ترین نامطلوب است که در تنظیم یک تایمر (نه بیش از حد متفاوت به اپل HomePod را خنده دار ناتوانی به بیش از یک جریان سنج).

وقتی OK Beeb آمده است ؟

OK Beeb بتا خارج شده است در حال حاضر برای هر یک از اعضای مایکروسافت خودی برنامه اما هیچ تاریخ انتشار رسمی برنامه ریزی شده است برای تمام سرویس. به عنوان به زودی به عنوان هر گونه اخبار قطره های ما در به روز رسانی این صفحه: بلافاصله پس حتما آن را نشانه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن