این PS5 می تواند بسیار ارزان تر از انتظار می رود با توجه به یک گزارش جدید

جدید شایعه پدید آمده است با توجه به پتانسیل قیمت سونی پلی استیشن 5 و تعدادی از لوازم جانبی آن. بخشی از ما معتق

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

جدید شایعه پدید آمده است با توجه به پتانسیل قیمت سونی پلی استیشن 5 و تعدادی از لوازم جانبی آن. بخشی از ما معتقد است که این یکی بیش از حد خوب درست باشد ،

این قیمت ممکن است امتیاز آمده از کاربر توییتر IronManPS5 که لیست اطلاعات برای PS5, Dualsense کنترلر پالس 3D هدست بی سیم و شارژ ایستگاه.

بدیهی است که هیچ یک از این قیمت را تایید کرد و باید با یک دانه نمک اما آنها در یک ورزشگاه است که بسیاری از می تواند با خیال راحت فرض کنیم به هر دو دقیق و قابل رقابت با ایکس باکس سری X. در یک سری از توییت آنها در فهرست زیر قیمت امتیاز:

  • PS5 – $499, €499 و £449
  • Dualsense – $59.99, €59.99 و £54.99
  • پالس 3D هدست بی سیم – $159, €179 و £129
  • Dualsense ایستگاه شارژ – $29.99, €29.99 و £24.99

این discless نسخه ظاهرا خرده فروشی برای £349 اما این تقریبا برای تلفن های موبایل بیش از حد خوب درست باشد برای نسل بعدی کنسول به خصوص با توجه به قدرتمند قسمتهای داخلی افتخار توسط پلی استیشن 5 مانند یک پر سرعت SSD و پردازنده گرافیکی قادر به 4K قطعنامه و ray tracing.

اما دیگر listings صدا دقیق که نسبت به قبلی کنسول تا شاید سونی ارائه خواهد شد بعد از آن برای کنسول ارزان تر از رود ؟ فقط زمان خواهد شد بگویید از آنجایی که ما نمی تواند به شنیدن بیشتر در مورد قیمت و تاریخ انتشار تا بعد از این سال.

برای بافت PS4 lauched برای £349 در حالی که PS3 به مراتب گران تر نشسته در £425. سونی نمی خواهید به تکرار اشتباهات است که مسلما هزینه آنها یک نسل در سال 2007 و با هدف به ماندن بگیرید پیش از رقابت تا قیمت امتیاز ویژه بالا هستند نسبتا قابل باور است.

پلی استیشن 5 راه اندازی خواهد شد در سراسر جهان بعد از این سال در کنار عناوین اصلی مانند demon's Souls بازسازی و مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales. دیگر عمده انحصاری مانند افق: ممنوع غرب و چرخ ضامن دار و چکاچاک: شکاف از هم جدا هستند و با توجه به 2021. پس از یک آشکار در اوایل ماه گذشته این مرحله برای یک نسبتا دیدنی و جذاب نسل جدید کنسول ها. در اینجا امید آنها مقرون به صرفه برای بسیاری از علاقهمندان به بازی!

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن