AirPods 3 انتظار می رود در نیمه اول سال 2021 با AirPods نرم افزار طراحی

بسیاری از آنها شده است تعجب زمانی که اپل ممکن است آن را بازخوانی کرده AirPods گوشی. به گفته تحلیلگر Ming-Chi K

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

بسیاری از آنها شده است تعجب زمانی که اپل ممکن است آن را بازخوانی کرده AirPods گوشی. به گفته تحلیلگر Ming-Chi Kuo, آخرین گزارش خود ادعا می کند که سومین نسل AirPods تنها خواهد شد راه اندازی در نیمه اول 2021. این است که تقریبا در خط با Kuo این گزارش پیش از آن که ادعا کرد که AirPods 3 را تنها در آمده 2021.

تبلیغات

اما آنچه جالب در مورد Kuo آخرین گزارش این است که او ادعا می کند که اپل ظاهرا خواهد بود اتخاذ یک طراحی جدید برای AirPods 3. Kuo ادعا می کند که سومین نسل AirPod یک طراحی مشابه به AirPods حرفه ای و با فرض درست است و آن این است که بدون شک خبر خوبی برای طرفداران این AirPods.

در حالی که AirPods شده اند بسیار محبوب یکی از مهمترین انتقادات در مورد این گوشی این است که آنها دقیقا نمی دارند بسیار مناسب است. برخی از کاربران باید مسائل را با آنها در حالی که دیگران انجام دهد. اما AirPods طرفدار ورزشی در گوش طراحی خواهد کرد که بیشتر مناسب بطور دنج قرار گرفتن و با AirPods 3 گزارش شامل یک طراحی مشابه آن می تواند به حل برخی از مشکلات برخی از کاربران ممکن است داشته اند.

همانطور که برای ویژگی های Kuo اشاره نمی کند که چه نوع از تغییرات ما می توانیم اما ما نمی شود شگفت زده اگر وجود دارد تغییرات عمده ای به غیر از طراحی. پس از همه با نگه داشتن آن به عنوان یک پایه جفت هدفون بی سیم این امر تشویق مشتریان به خرید AirPods Pro اگر آنها می خواستند بهتر کیفیت صدا و همچنین لغو سر و صدا.

در زمینه اپل >صوتی >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره AirPods و هدفون. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن