نظر: من نفرت کنسول بازی اما یک Silent Hill جدید را به من خرید یک PS5

من به خصوص شیفته این PS5 یا ایکس باکس سری X. این نیست که آنها بد – آن را خیلی زود به یک تماس است. آن را فقط به

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

من به خصوص شیفته این PS5 یا ایکس باکس سری X. این نیست که آنها بد – آن را خیلی زود به یک تماس است. آن را فقط به خاطر اینکه مانند هر کنسول قبل از آنها را به عنوان یک PC gamer با بالا پایان دکل من لذت بردم تقریبا تمام "جدید" با تکنولوژی و ویژگی های آنها در حال آوردن به جدول برای مدتی.

ری ردیابی? اما من تا به حال آن را پس از اولین نسل RTX کارت راه اندازی شد. سریع SSD با سرعت ؟ این PS5 است که به بازار عرضه شده به عنوان "سریعترین" اما من تا به حال سامسونگ M. 2 برای سال در حال حاضر و آن را بیش از اندازه کافی خوب.

اختصاصی? Meh. هر ایکس باکس یکی از منحصر به فرد در حال رفتن به زمین در فروشگاه ویندوز در همان زمان, و اگر PS4 رکورد با آسمان هیچ انسان و Nioh است که هر چیزی به رفتن من فقط باید صبر کنید کمی طولانی تر قبل از آنها وارد در بخار.

مرتبط با: PlayStato در مقابل ایکس باکس سری X — که آینده کنسول خواهد حکومت نسل بعدی ؟

این است که چرا من همیشه می گفت من بیشتر هیجان زده در مورد مناسب نوآوری مانند GeForce در حال حاضر سبک بازی جریان و یا چشم انداز رایگان بازی متمرکز Xbox OS for PC جدید از یک از پیش ساخته شده و توده های پلاستیکی به بازی در.

اما در هفته گذشته, من کشف یک چیز کلیدی است که می تواند به نوبه خود و من را به یک تبدیل برای نسل بعدی پلی استیشن: جدید Silent Hill بازی. تجلی لحظه زمانی بود که تازه نیمه معتبر نشت شکست نشان می دهد که نه تنها یک Silent Hill جدید در آثار برای PS5 اما که آن را به حال ساخته شده توسط تیم همه ستاره پشت اصلی است.

برای علاقهمندان به بازی جوان این ممکن است به معنی زیادی است. یک نسل کامل است که به اندازه کافی برای نوشیدن و رای رشد کرده است تا پس از اولین پلی استیشن و Silent Hill بیرون آمد.اما برای کسانی که به یاد داشته باشید آن اول و دوم Silent Hill در حال بازی نمادین است که به کمک سیمان ترسناک بقا به عنوان یک نوع و همچنان مؤثر بر آن در این روز است.

دلیل این است که Silent Hill بود یک مقدار باز تر و متنوع بازی ترسناک از رقابت Resident Evil حق رای دادن. آن را قرار داده و شما در نقش یک پدر هری میسون به عنوان او به شدت برای جستجو خود را از دست داد, دختر, در, شبح وار, ترک شهر سایلنت هیل می باشد.

مرتبط: بهترین پلی استیشن 5 بازی

Silent Hill

فرض صدا ممکن است اما راه اصلی تیم اعدام طراح Keiichiro Toyama را از چشم انداز منحصر به فرد ساخته شده است آن را کاملا منحصر به فرد و به این روز تجربه وحشتناک است.

مه زده خیابان ها برگزار می شود یک تهدید دائمی ساخته شده است که شما ترس از هر مرحله به ناشناخته. پس از آن بود که وحشتناک تقریبا Lovecraftian هیولا طرح است. فراموش نکنید Resident Evil زامبی – این Silent Hill خاکستری کودکان و عروسک خیمه شب بازی پرستاران که امد و شد زیاد رویاهای من به این روز است. سپس صدا که آه-تا-صدای وهم آور. حتی در حال حاضر Akira Yamaoka تقریبا Twin Peaks-مانند موسیقی متن فیلم یکی از بهترین و فراموش نشدنی ترین شما در هر بازی ترسناک.

به عنوان یک نتیجه صرف نظر از سخت افزار آن اجرا می شود در هر بازی است که این تیم پشت در اتاق, اجازه دهید به تنهایی در سایلنت هیل است که به من برای رسیدن به کیف پول من. تنها این است که در این زمان آن را به احتمال زیاد دیدن من آمار پرداخت با 400 پوند به علاوه کنسول در کنار بازی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن