اپل نشان می دهد به آغاز طرح بازگشایی فروشگاه در سراسر ایالات متحده

اپل اعلام کرده است قصد دارد به بازگشایی بیش از 25 فروشگاه های اپل در سراسر آمریکا در هفته های آینده. مشتریان خ

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

اپل اعلام کرده است قصد دارد به بازگشایی بیش از 25 فروشگاه های اپل در سراسر آمریکا در هفته های آینده. مشتریان خواهد شد مجاز به انتخاب کنید تا آی فون جدید SE به عنوان طولانی به عنوان آنها به دنبال یک شماره از اقدامات ایمنی در درب.

"تعهد ما به تنها حرکت رو به جلو با یک بازگشایی یک بار به ما اعتماد به نفس ما می توانید با خیال راحت بازگشت به خدمت به مشتریان از فروشگاه های ما" نوشت: معاون ارشد رئيس جمهور از خرده فروشی + مردم Deirdre اوبراین.

"ما در هر قطعه از اطلاعات محلی از جمله موارد نزدیک و بلند مدت روند و راهنمایی از ملی و محلی مقامات بهداشتی. این تصمیمات ما را به عجله و یک فروشگاه باز هیچ وجه به این معنی است که ما نمی پیشگیرانه مرحله از بسته شدن دوباره آن را باید با شرایط محلی حکم".

با توجه به TechCrunch اپل قصد دارد به بازگشایی بیش از 25 مکان در سراسر هفت متحده است. به عنوان این هفته نزدیک به 100 اپل 506 فروشگاه های خرده فروشی بازگشایی در سراسر جهان است.

مرتبط: بهترین آیفون

اپل تعدادی از اقدامات احتیاطی در محل اجازه می دهد تا شرکت برای بازگشایی فروشگاه با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است. تنها تعداد معینی از مردم اجازه خواهد داشت در هر فروشگاه در یک زمان و اپل خواهد بود تجدید تمرکز خود را بر یک در یک سرویس شخصی در سراسر فروشگاه از جمله در نوار نابغه.

بسیاری از فروشگاه ها نیز نیاز به تمام کارکنان و مشتریان به سایش پوشش صورت با ماسک به ارائه به مشتریان است که لازم نیست خود را به ارمغان بیاورد. متوسط چک نیز خواهد بود انجام شده در درب و بازدید کنندگان خواهد شد به نمایش علائم و پرسید: اگر آنها شده اند در معرض هر کسی که مبتلا به Covid-19.

فروشگاه ها نیز انجام عمیق شستشو در طول روز با تاکید بر سطوح نمایش محصولات و قاچاق بالا مناطق. فروشگاه های دیگر را سازماندهی منظقه وانت و رها کردن و همچنین به عنوان صفحه اصلی برای تحویل محصولات خریداری آنلاین.

مرتبط: بهترین مک بوک

اعتماد, نظرات رسیده به اپل برای پیدا کردن اگر این شرکت هیچ برنامه ای برای بازگشایی فروشگاه در بریتانیا اما گفته شد که وجود دارد هیچ چیز بیشتر برای به اشتراک گذاشتن در این لحظه. ما فرض کنیم که زمانی که آنها را بازگشایی کنیم به احتمال زیاد همان اقدامات ایمنی به زودی به تمرین در ایالات متحده است.

در حال حاضر شما می توانید با استفاده از پیدا کردن یک فروشگاه ابزار جستجو به نگه داشتن چشم در خرده فروش های محلی خود و برای اولین بار به می دانم که اگر آنها برنامه ریزی برای بازگشایی شده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن