عظیم اپل, عینک نشت نشان می دهد یک تن از اطلاعات جدید

شده اند وجود دارد بسیاری از شایعات اطراف بسیار پیش بینی اپل ، دلیل این است که آن را نشان دهنده یک محصول با نام

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

شده اند وجود دارد بسیاری از شایعات اطراف بسیار پیش بینی اپل ، دلیل این است که آن را نشان دهنده یک محصول با نام تجاری جدید دسته برای اپل و یکی که مسلما نه دقیقا شانس خیلی خوب تجاری در گذشته است. یا نه اپل قادر خواهد بود به آن را به جلو و در حالی که دیگران شکست خورده اند باقی مانده است دیده شود اما در اینجا چیزی است که ما تا کنون می دانیم.

تبلیغات

در یک ویدئو جدید نوشته شده بر روی یوتیوب جان Prosser از FrontPageTech به اشتراک گذاشته شده است یک تن از اطلاعات جدید در مورد شایعه اپل, عینکی, از جمله آن "مقام" نام گذاری برخی از مشخصات و تاریخ راه اندازی.

شروع با قیمت Prosser ادعا می کند که اپل عینک خواهد شد قیمت با شروع از $499 با این گزینه را به آنها را به یک جفت از تجویز عینک برای کسانی که به آنها نیاز دارید. این است که بسیار ارزان تر از ما تصور می کردند با توجه به اینکه اپل نیست دقیقا مترادف با "ارزان". اما Prosser نشان می دهد که دلیل آن قیمت است که در راه است.

دلیل این است که شبیه به نسل اول اپل دیده بان تقریبا همه از پردازش برای اپل, عینک انجام خواهد شد بر روی آی فون است که اساسا تبدیل اپل عینک به یک مجرا برای آیفون, در نتیجه اجازه می دهد این شرکت برای صرفه جویی در برخی از پول است که به نوبه خود باعث کاهش قیمت می باشد. صفحه نمایش ساخته خواهد شد به هر دو لنز از اپل و کاربران را قادر به ارتباط برقرار کردن با آن را با استفاده از حرکات.

Prosser نشان داد که اوایل نمونه برجسته فن آوری مانند LiDAR و شارژ بی سیم, اما اینکه آیا یا نه آنها آن را به نسخه نهایی باقی مانده است دیده می شود. او همچنین اشاره می کند که از لحاظ در دسترس بودن اپل ظاهرا برنامه ریزی برای آن را به یک "یک چیز دیگر" اطلاعیه در خود آی فون رویداد به عنوان به زودی به عنوان این سال, اما آن را می تواند تحت فشار قرار دادند به اوایل 2021 بسته coronavirus همه گیر اما در دسترس بودن می تواند بعدا احتمالا در Q4 2021 یا اوایل سال 2022.

نیازی به گفتن نیست که این ها باید با یک دانه نمک در حال حاضر, اما اگر آن را صدا مانند اپل عینک در حال شکل دادن به یک قطعه جالب از تکنولوژی.

در زمینه اپل >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره واقعیت افزوده (AR) و با تکنولوژی پوشیدنی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن