چرا اپل هنوز هم نمی آیند با یک برنامه ماشین حساب

تقریبا همه گوشی های هوشمند ما را با یک ماشین حساب ساخته شده در برنامه. این یکی از ویژگی های استاندارد که ما اح

توسط POSHTIBANNEWS در 7 تیر 1399

تقریبا همه گوشی های هوشمند ما را با یک ماشین حساب ساخته شده در برنامه. این یکی از ویژگی های استاندارد که ما احتمالا لازم نیست به فکر می کنم بیش از حد در مورد اما وقتی که می آید به دستگاه های مانند آی پد برای برخی از دلیل غیر قابل توضیح وجود دارد یکی نیست. ما می دانیم که شما می توانید دانلود ثالث برنامه های ماشین حساب اما چرا اپل گنجانده شده است ؟

تبلیغات

این بود که نشان داد در طی یک پرسش و پاسخ است که اپل نرم افزار chief Craig Federighi را با YouTuber Marques Brownlee, که در آن او توضیح داد که دلیل که چرا اپل هنوز نمی آورد یک برنامه ماشین حساب بر روی iPad و حتی تا به امروز. پاسخ کوتاه این است که به این دلیل است که آنها هنوز به شکل از چگونه به "بزرگترین آی پد برنامه ماشین حساب".

با توجه به Federighi, "وجود دارد برخی از چیزهایی که ما انجام داده اند از آنجا که ما می خواهم به انجام کاری واقعا مجزا در آن فضا است. ما می خواهیم به آن را انجام دهد زمانی که ما می توانید آن را واقعا خوب است. و ما صادقانه فقط بدست نمی اطراف به انجام آن بزرگ است." در مورد شما نمی دانم, اپل در واقع طرح شامل یک در اصلی آی پد, اما این ایده اوراق توسط اپل بنیانگذاران استیو جابز به دلیل آن بود که اساسا منفجر نسخه از آی فون برنامه ماشین حساب.

Federighi اشاره می کند که این شرکت می تواند در نهایت یک روز شامل چنین برنامه اما ما تصور می کنیم که آن را نمی ممکن است لزوما توان بالا به خصوص در اپل لیست از چیزهایی که برای انجام وقتی که می آید به iPad توسعه پس نفس خود را حبس نکنید.

در زمینه اپل >قرص. بیشتر بخوانید درباره نرم افزار و آی پد. منبع: cultofmac

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن