بوز QC 35 II vs Sony WH-1000XM3: که هدفون ارائه بهترین ارزش چیست ؟

وقتی که می آید به ANC هدفون Bose و سونی به عنوان بهترین. هر دو Bose QuietComfort 35 II و Sony WH-1000XM3 ساخته

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

وقتی که می آید به ANC هدفون Bose و سونی به عنوان بهترین. هر دو Bose QuietComfort 35 II و Sony WH-1000XM3 ساخته شده لیست ما را از بهترین هدفون لغو سر و صدا اما کدام یک از این دو بهترین هستند ؟

QC 35 II و WH-1000XM3 هر دو ویژگی را فعال لغو سر و صدا و افزایش عمر باتری. بوز منتشر شد در سال 2017, در حالی که سونی وارد تقریبا یک سال بعد در سال 2018 به معنی این نیست جدیدترین قوطی در بلوک.

با این وجود ما هنوز هم می تواند گودال آنها را در برابر یکدیگر. که جفت هدفون بهترین ارزش امروز ؟

مرتبط: بهترین هدفون

بوز QC 35 II vs Sony WH-1000XM3 – قیمت

بوز QC 35 II به حال RRP £329.95 در راه اندازی. پس از آن قیمت ها کاهش یافته است به عنوان کم £225 به صورت سیاه و سفید و نقره و طلا افزایش یافت پس از اتمام. نیمه شب آبی, مدل موجود در بوز وب سایت در دسترس برای £299.95.

سونی مدعی است به طور پیوسته کاهش یافته است در قیمت از پاییز گذشته به قیمت فعلی آن £259. پیش بینی ما این را به عنوان یک کاهش قیمت پیش از مطرح Sony WH-1000XM4 ورود بعد از این سال.

مرتبط با: Sony WH-1000XM4 − چه انتظار از بی سیم بیش از گوش

بوز QC 35 II vs Sony WH-1000XM3 – طراحی

بوز QC 35 II بسیار شبیه به اصلی QC 35s. قاب است که در درجه اول از پلاستیک ساخته شده که باعث می شود آنها را بسیار سبک. آنها راحت برای پوشیدن با بالشتک نرم را می کند که فشار بر روی گوش. در حالی که طراحی بسیار اساسی وجود دارد چهار رنگ را انتخاب کنید با گزینه های خود را که سیاه و سفید, نقره, طلا افزایش یافت و در نیمه شب آبی.

تا آنجا که کنترل نگران هستند QC 35 II دارای دکمه های فیزیکی در یک روشن/خاموش/جفت سوئیچ های پخش و کلید های حجم به علاوه یک دکمه ارائه می دهد که دسترسی به گوگل, دستیار, اما همچنین می تواند سفارشی برای تنظیم ANC سطوح.

این WH-1000XM3 نیز بسیار شبیه به پیشینیان خود در WH-1000XM2 و MDR-1000X هر چند با کمی تغییرات. در شرایط پس از اتمام شامپاین طلا جایگزین شده با پلاتین, نقره ای و زیرکانه مات سیاه و سفید نسخه. این earcups بزرگتر با بالشتک بیشتر و شیرازه بیشتر حاد خم شدن به بیشتر بطور دنج قرار گرفتن مناسب بر روی سر.

در سمت راست در حال کنترل های لمسی برای play/pause/skip آهنگ و تنظیم حجم و این نیز که در آن فعال از توجه سریع حالت قرار داده شده است.

در حالی که WH-1000XM3 وزن 21 گرم تر به طور کلی آنها نسبتا مشابه و آسایش در سطح هر دو به طور مساوی همسان. اجازه دهید این محکم رقابت قرعه کشی.

مرتبط: بهترین سر و صدا لغو هدفون

بوز QC 35 II vs Sony WH-1000XM3 – امکانات

هر دو جفت هدفون با ویژگی های فراوانی با ANC بودن آشکار standout.

این WH-1000XM3 را ANC طراحی شده توسط سونی HD سر و صدا لغو پردازنده QN1 تراشه. آن تکل اواسط و فرکانس بالا به عنوان به خوبی به عنوان نمونه کم غرش صداهای. ANC سطوح را می توان تغییر در سونی, هدفون, برنامه و نرم افزار با استفاده از سنسور در دستگاه تلفن همراه خود را به سفارشی کردن نرم افزار از ANC این که آیا شما نشسته, پیاده روی, در حال اجرا و یا در حمل و نقل.

QC 35 II همچنین ویژگی های قابل تنظیم ANC. کاربران می توانند از طریق سه سطح کامل پایین و خاموش – در نرم افزار (iOS و Android) و همانطور که اشاره شد قبل از گوگل دستیار دکمه می تواند سفارشی برای استفاده به عنوان ANC را فشار دهید. به 'خاموش' گزینه به شما اجازه سر و صدا به گرفتن اطلاعیه ها بیش از یک tannoy و غیره (اساسا منفعل انزوا سر و صدا). توجه داشته باشید که این واقعی حالت محیط و یا بوز حالت مکالمه در عمل به آن فقط محیط.

QC 35 II با استفاده از بلوتوث 4.1 در حالی که WH-1000XM3 است که کمی پیشرفته تر 4.2 که سریع تر است و می تواند مسئولیت رسیدگی به داده های بیشتر. متاسفانه این QC 35 II را پشتیبانی نمی کند aptX بر خلاف سونی بیش از گوش که بسیار برتر با پشتیبانی از aptX, aptX-HD و سونی اختصاصی LDAC انتقال hi-res audio.

هر دو از ویژگی های ساخته شده در گوگل دستیار و پشتیبانی آمازون الکسا قابلیت برای دست-کمک رایگان.

در حالی که هر دو هدفون دارای عمر طولانی باتری این WH-1000XM3 امکانات دیگر باتری بی سیم در 30 ساعت در مقایسه با بوز است که تا 20 ساعت. شما می توانید اضافه کردن بیشتر از بوز با یک اتصال سیمی در مجموع 40 ساعت.

این WH-1000XM3 قابلیت شارژ سریع به مدت پنج ساعت از باتری از سریع 10 دقیقه ای شارژ. سریع 15 دقیقه شارژ برای بوز تنها تامین 2.5 ساعت است.

سونی برنده دست پایین اینجا. آن مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته تر است, عمر باتری طولانی تر است و با حمایت از aptX, aptX-HD و LDAC شما دریافت کیفیت بهتر صدا از منابع خود را.

مرتبط: بهترین هدفون بی سیم

بوز QC 35 II vs Sony WH-1000XM3 – صدا

هر دو بوز QC 35 II و Sony WH-1000XM3 بزرگ ارائه عملکرد صوتی به عنوان انتظار می رود از حق بیمه بیش از هدفون.

این WH-1000XM3 زیادی باز صدا کامل و تعریف خواننده و ابزار. باس تنگ است و به ارمغان می آورد یک حس خوب از حمله اما این هدفون قادر به انتقال ظرافت و فضل که در آن لازم است.

QC 35 II نیز ارائه بزرگ صدا. آنها بسیار عالی همه جانبه ارائه ارائه گوشتی باس دقیق mids و ترد سه برابر کردن. اما به صورت پویا در آنها در مقایسه با زمانی که به سخت تر از ضربه زدن به Sony جفت. سونی می شود پیروزی در اینجا.

مرتبط: بهترین هدفون بی سیم

بوز QC 35 II vs Sony WH-1000XM3 – حکم

QC 35 II دیگر دارای امتیاز بالا ارائه در Bose هدفون محدوده با انتشار سر و صدا لغو هدفون 700. سونی هنوز هم هست تا زمانی که آنها جایگزین WH-1000XM4.

تا آنجا که به نظر می رسد مناسب و راحتی وجود دارد بسیار کمی بین آنها است. هر دو هدفون ارائه ANC با سطوح مختلف از سفارشی سازی با سونی جفت ارز یک گام جلوتر با تشکر HD سر و صدا لغو پردازنده QN1 تراشه. سونی نیز ارائه می دهد اتصال بهتر و قوی تر پشتیبانی از بلوتوث و عمر باتری طولانی تر. سونی قوطی هم لبه وقتی که می آید به صدا.

که باعث می شود سونی WH-1000XM3 بیشتر فوتی و فوری هدفون بیش از بوز QC 35 II. حتی اگر شما می توانید پیدا کردن بوز برای پول کمتر از سونی خیلی بهتر ارزش

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن