کوه المپ در مقدونیه خواهد شد در حال حاضر به شما اجازه استفاده از دوربین های خود را به عنوان یک وب کم

فقط روز دیگر پس از چند دهه از بودن در دوربین های کسب و کار, کوه المپ در مقدونیه اعلام کرد که آنها خواهد بود فر

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399

فقط روز دیگر پس از چند دهه از بودن در دوربین های کسب و کار, کوه المپ در مقدونیه اعلام کرد که آنها خواهد بود فروش دوربین خود را بدست آورد. این است که بدون شک یک روز غم انگیز برای بسیاری از افراد به خصوص کوه المپ در مقدونیه دوربین صاحبان اما به نظر می رسد که این شرکت هنوز برنامه ریزی در حمایت از کاربران آن است.

تبلیغات

در واقع Olympus به تازگی اعلام کرد و منتشر شد OM-D, وب کم Beta نرم افزار. به عنوان نام آن پیداست این نرم افزار برای کامپیوتر است که به راحتی و به سرعت خود را به نوبه خود کوه المپ در مقدونیه دوربین به وب کم. این به این معنی است که تمام کاربران باید انجام دهید این است دانلود نرم افزار اتصال دوربین خود را به رایانه های خود را و آنها باید خوب به آن بروید!

پس چرا این یک معامله بزرگ است ؟ در حالی که بسیاری از وب کم باید در افزایش کیفیت آنها هنوز هم نیست کاملا آماده برای جایگزینی اختصاصی دوربین از نظر کیفیت کلی به خصوص در بوکه بخش. اگر شما یک پرچم در حال اهتزاز و یا کسی که فقط ترجیح داشتن یک ویدئو با کیفیت عالی, جریان, سپس این ترفند را انجام دهد.

کوه المپ در مقدونیه است اولین شرکت برای انجام این کار برای دوربین های خود را. ما را دیده اند و دیگر شرکت های دوربین از جمله کانن و فوجی انتشار نرم افزار های مشابه برای دوربین های خود را. اگر شما علاقه مند در چک کردن این نرم افزار سر در را به کوه المپ در مقدونیه' سایت برای دانلود و همچنین برای بررسی دوربین سازگاری.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره دوربین های دیجیتال و کوه المپ در مقدونیه. منبع: petapixel



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن