این دوستدار محیط زیست هواپیماهای بدون سرنشین ساخته شده از آناناس برگ

تصویر های اعتباری – Astro Awaniتبلیغاتبسیاری از ما ابزارهای ساخته شده با استفاده از پلاستیک. پلاستیک است که بس

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

تصویر های اعتباری – Astro Awani

تبلیغات

بسیاری از ما ابزارهای ساخته شده با استفاده از پلاستیک. پلاستیک است که بسیار سازگار با محیط زیست مواد به همین دلیل است که وجود دارد یک تماس برای جلوگیری از استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیک مانند کیسه های پلاستیکی شما در سوپر مارکت ها و همچنین نی های پلاستیکی. محققان در دانشگاه پوترا مالزی (UPM) هستند که همه چیز را یک قدم بیشتر با ایجاد یک هواپیمای بدون سرنشین ساخته شده از آناناس ،

کل هواپیماهای بدون سرنشین و البته نمی توان از برگ آناناس بلکه بدنه اصلی آن/قاب. قاب ساخته شده است با استفاده از الیاف طبیعی و نیز برق مقاوم در برابر, که بدان معنی است که آن را جلوگیری از هر گونه نمونه از هواپیماهای بدون سرنشین کوتاه بودن مداری در حالی که در عمل.

به گفته پروفسور دکتر محمد Thariq بن حمید سلطان یکی از مزایای استفاده از با استفاده از مواد طبیعی است که آنها را به یک قدرت بالاتر نسبت بر اساس وزن در مقایسه با زمانی که به استفاده از مواد مصنوعی مانند پلاستیک. مواد طبیعی نیز ارزان تر می شود و بیشتر به راحتی در دسترس هستند و همچنین زیست تخریب پذیر به این معنی که می توان آنها را به راحتی دفع هنگامی که دیگر در حال استفاده و یا زمانی که آن خراب است.

برگ برداشت شده از پس از کشت آناناس که در آن به جای اینکه سوخته است که معمولا روش استاندارد آنها را می توان مورد استفاده مجدد قرار برای کمک به ایجاد این هواپیماهای بدون سرنشین است. به اینکه آیا یا نه آن را با دوام تر نسبت به پلاستیک هواپیماهای بدون سرنشین نامشخص است اما از آن است که یک ایده جالب با این وجود.

در زمینه سبز >روبات. بیشتر بخوانید درباره هواپیماهای بدون سرنشین است. منبع: lowyat.net



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب