نگران گوگل داشتن خود را Fitbit داده ؟ اتحادیه اروپا بیش از حد

گوگل برنامه ریزی کسب Fitbit آمد که تا حدودی از ضربه به کاربران موجود نگران تمام حرکت خود را و داده های سلامت خ

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

گوگل برنامه ریزی کسب Fitbit آمد که تا حدودی از ضربه به کاربران موجود نگران تمام حرکت خود را و داده های سلامت خواهد سقوط به دست الفبا امپراتوری.

در حال حاضر آن را آشکار است که Fitbit کاربران تنها کسانی نیستند که با نگرانی بیش از برنامه ریزی شده ایران اعلام کرد: در زمستان سال گذشته که هنوز به لاستیک مهر توسط تنظیم کننده در سراسر جهان است.

اتحادیه اروپا در حال حاضر به بررسی معامله بیش از نگرانی های آن می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود گوگل توانایی مشخصات و کاربران هدف با تبلیغات در گوگل جستجو کنید. تنظیم کننده باید در حال حاضر ارسال یک جفت گسترده پرسشنامه به زمان رقبا از هر دو گوگل و Fitbit در تلاش برای تشخیص این که آیا ادغام خواهد شد آسیب رقابت در منطقه است.

مرتبط: بهترین ردیاب تناسب اندام

FT گزارش "پرسشنامه نیز بپرسید رقبا به منظور بررسی تاثیر برخورد در گوگل رو به رشد دیجیتال بهداشت و درمان کسب و کار." اطلاعات استفاده می شود برای تعیین اینکه آیا اتحادیه اروپا خواهد شد به برکت آن به مقابله و یا راه اندازی یک تحقیق کامل به این که آیا به دنبال برای جلوگیری از آن.

اتحادیه اروپا نیست بدن با نگرانی کرد. استرالیا رقابت و مصرف کننده کمیسیون نیز نگران گوگل را غیر قابل بحث موقعیت در بازار می تواند بیشتر افزایش داد.

"گذشته خریداری توسط گوگل از هر دو شروع یو پی اس و شرکت هایی مانند Fitbit را بیشتر تثبیت گوگل موقعیت" سعید راد سیمز از استرالیا ناظر در ماه ژوئن. "دسترسی به اطلاعات کاربر در دسترس برای گوگل ساخته شده است آن را بسیار ارزشمند برای تبلیغ که آن را تنها محدود رقابت است."

به نوبه خود گوگل است ادامه داد: برای اطمینان از احزاب مربوط به آن خواهد بود و شفاف در مورد آن جمع آوری داده و وعده داده است آن را نمی خواهد با استفاده از Fitbit داده را به اطلاع شخصی تبلیغات هدفمند.

"در طول این فرایند ما روشن شده است در مورد تعهد ما به استفاده از Fitbit بهداشت و سلامتی اطلاعات برای تبلیغات گوگل و مسئولیت ما را برای ارائه به مردم با انتخاب و کنترل داده های خود را.

"شبیه به دیگر محصولات ما با wearables ما خواهد بود و شفاف در مورد اطلاعات جمع آوری می کنیم و به همین دلیل است. و ما نمی فروش اطلاعات شخصی خود را به هر کسی."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن