توییتر آزمون 'معنی جیر' سریع برای تضعیف تند و زننده پاسخ

توییتر همواره در تلاش است تا مردم کمی بهتر به یکدیگر است که unenviable وظیفه به حداقل می گویند. تنش و تحمل کم

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

توییتر همواره در تلاش است تا مردم کمی بهتر به یکدیگر است که unenviable وظیفه به حداقل می گویند. تنش و تحمل کم است در 280-شخصیت شبکه های اجتماعی است. 'Twas تا کنون نتیجه.

به دنبال صلح است نوع مانند درخواست Targaryens و Lannisters به توقف جنگ جمع آوری در اطراف میز شام شکستن نان و مکمل یکدیگر در آنها کاملا طبیعی انتخاب از خون بستگان به عنوان شرکای جنسی.

به هر حال, جک دورسی و شرکت. همچنان به مبارزه در برابر جزر و مد از نفرت و کینه توزی مصمم. در این زمان آنها فکر مردم را به تجدید نظر در توییتهایی که ممکن است در نظر گرفته شود چیست.

مرتبط با: حذف یک حساب توییتر

در یک توییت از توییتر حساب پشتیبانی روز سه شنبه این شرکت اعلام کرد یک آزمایش جدید برای کاربران iOS که برابر است با کمی خنک کردن دوره. قبل از انتشار این توییت شرکت اسکن آن را برای مضر زبان و می پرسد کاربران اگر آنها واقعا می خواهید به آن حد از d******. در بسیاری از کلمات.

این شرکت نوشت: "زمانی که همه چیز گرم می شود, شما ممکن است می گویند چیزهایی که شما لازم نیست. اجازه دهید به شما تجدید نظر پاسخ ما در حال اجرا محدود آزمایش بر روی iOS با یک موقع است که به شما می دهد گزینه ای را برای تجدید نظر و پاسخ خود را قبل از آن منتشر شده اگر آن را با استفاده از زبان است که می تواند مضر باشد."

یک بار دیگر از ویژگی های توقف کوتاه کاربران اجازه می دهد خود را برای ویرایش توییتهایی که مدت طولانی است که خواستار توسط بخش های زیادی از پایگاه کاربر. شما حس توییتر خواهد اگزوز تمام امکانات دیگر قبل از اجازه دادن توییت, در حال ویرایش, و آن را آسان ببینید که چرا.

توییتهایی وجود داشته باشد به عنوان اسناد تاریخی, از, اظهارات, برای بهتر یا بدتر. اگر چه آن را همیشه منصفانه به قضاوت مردم به طور کامل در یک صدای جیر جیر (نگرش ذهن و خلق و خو در طول زمان تغییر) آنها فعال و چهره های عمومی برگزار می شود به حساب اظهارات آنها ساخته شده است در ضبط. تهمت بد است به اندازه کافی برای انکار او گفت: چیزهایی در فیلم بدون دادن گزینه ای برای ویرایش توییتهایی بیش از حد y'know?

شما چه فکر می کنید ؟ باید به توییتر اضافه کردن یک دکمه ویرایش? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن