تولید نرم افزار اختصاصی و سفارشی در تهران

تولید نرم افزار فرایندی تخصصی بوده که تنها با مراجعه به واحدهای معتبر می توانید با خیال آسوده اقدام به طراحی و

توسط POSHTIBANNEWS در 8 اردیبهشت 1400

تولید نرم افزار فرایندی تخصصی بوده که تنها با مراجعه به واحدهای معتبر می توانید با خیال آسوده اقدام به طراحی و تولید نرم افزار سفارشی کرد. در تهران نیز شرکت هایی معتبری اقدام به تولید نرم افزار کرده که توجه به رزومه و نمونه کارهای شرکت شما را می تواند بسیار یاری دهد.

شما به خوبی استفاده از نرم افزارها را برای اتوماسیون بسیاری از فرایندی اداری و سازمانی را تجربه نموده اید. اکثر فرایندهای اداری امروزی با نرم افزارهای پیشرفته انجام شده که این امر سهولت فرایند کاری و صرفه جویی در زمان و هزینه ها را باعث شده است.

گروه نرم افزاری  وب و سئو، میتواند نرم افزارهای سفارشی و سیستم های اتوماسیون مورد نیاز را بر حسب نیاز مشتریان با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کند. استفاده از محصولات نرم افزاری آماده به کار و از پیش مهندسی شده دارای بالاترین اولویت هستند، ولی گاهی پیش می آید که محصول مورد نیاز برای یک فعالیت خاص با شرایط و نیازمندی های آن کسب و کار هماهنگی ندارد، به همین خاطر تولید نرم افزار سفارشی راه حل مناسبی خواهد بود. باید توجه داشت که تولید نرم افزار سفارشی معمولا آخرین راه حل است، زیرا بسیار پر هزینه و مشکل خواهد بود.

برای اطلاع بیشتر از این گروه نرم افزاری می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://weboseo.ir/custom-Programming

روند تولید نرم افزار سفارشی

برای تولید نرم افزارهای سفارشی ابتدا بایستی نیازسنجی صورت گیرد. تحلیل و طراحی دقیق و مبتنی بر بررسی نیازهای مشتری اولین گام و مهمترین گام در فرآند تولید و توسعه نرم افزار می باشد. فرایند تولید و طراحی نرم افزار نیز بایستی توسط تیمی مجرب انجام شود. پس از اینکه مراحل طراحی و تولید به پایان رسید و تست گیری و رفع باگ های احتمالی انجام شد نرم افزار آماده به کار است اما ممکن است در طول مسیر استفاده شما به نیاز های جدید برخورد کنید. این تحلیل و طراحی باید بگونه ای انجام شود که نیازهایی که مشتری به علل مختلف از قبیل عدم آشنایی با سیستم های نرم افزاری با آنها برخورد نداشته است و تولید کننده نرم افزار به علت عدم آشنایی با فرآیند کاری مشتری شناختی نسبت به آن نداشته است، به راحتی ، در طی زمانی کوتاه و با هزینه کم قابل تعبیه در سیستم باشد.

تمامی مراحل فوق بایستی توسط متخصصین مجرب انجام شود. مزیت برون سپاری نرم افراد در یک تیم متخصص آن است که پشتیبانی و بهینه سازی نرم افزار را نیز به صورت تخصصی انجام می دهند.

انتخاب بستر مناسب جهت تولید نرم افزار یکی دیگر از گامهای اساسی در تولید نرم افزار می باشد. از مرحله طراحی نرم

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن