6.1-اینچ, آی فون, 12 تولید انتظار می رود برای شروع در ماه جولای

آی فون اپل 12s انتظار می رود بعد از این سال و در حال حاضر یک گزارش از DigiTimes ادعا می کنند که تولید است و ان

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

آی فون اپل 12s انتظار می رود بعد از این سال و در حال حاضر یک گزارش از DigiTimes ادعا می کنند که تولید است و انتظار می رود برای شروع در ماه جولای. با این حال به نظر می رسد که همه اپل آغاز خواهد شد تولید خود را در ماه آینده و این که اپل به آن لگد کردن با 6.1 اینچی مدل های آی فون.

تبلیغات

به عنوان یک روکش سریع اپل شایعه به راه اندازی چهار iPhone 12 مدل در این سال است. وجود خواهد داشت یک پایه 5.4 اینچ, آی فون, دو 6.1 اینچی اپل و یک 6.7 اینچ صفحه نمایش آی فون. این گزارش ادعا می کند که تولید آغاز خواهد شد در 6.1 اینچ مدل زیرا اپل به منبع لمس ماژول ها از دیگر شرکای زنجیره تامین.

این است که در مقابل 5.4 اینچ و 6.7-اینچ, آی فون که اپل خواهد بود با استفاده از سامسونگ Y-OCTA فن آوری است. مشخص نیست که چرا اپل نیست منابع آن پانل های لمسی از همان منبع و چرا 6.1 اینچی آیفون می تواند با استفاده از یک های مختلف لمس ماژول در مقایسه با مدل های دیگر به خصوص پایه 5.4 اینچ صفحه نمایش آی فون.

اما DigiTimes می کند که یک بیت از یک پر از لکه ضبط زمانی که می آید به اپل شایعات تا شاید این را با یک دانه نمک ، همانطور که برای راه اندازی تاریخ از آی فون 12 گذشته ما شنیده می شود, آن می تواند محل مصرف در ماه نوامبر به جای آن از ماه سپتامبر است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: digitimes



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن