کاربران Oculus در حال حاضر شما نیاز به ورود با فیس بوک

با Oculus که متعلق به فیس بوک, آن را در واقع نوع تعجب آور است که هیچ شرایطی برای کاربران Oculus به ورود به این

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399
با Oculus که متعلق به فیس بوک, آن را در واقع نوع تعجب آور است که هیچ شرایطی برای کاربران Oculus به ورود به این سرویس و حساب خود را با استفاده از فیس بوک. با این حال ، معلوم است که آن را واقعا موضوع نیست اگر ، اما بیشتر از یک موضوع از زمانی که ، چرا که این تغییرات است که فیس بوک به تازگی اعلام کرد.
تبلیغات

به گزارش فیس بوک، «دادن یک راه واحد برای ورود به اکول—استفاده از حساب فیس بوک و رمز عبور شان— پیدا کردن، اتصال و بازی با دوستان در VR را آسان تر خواهد کرد. ما می دانیم که VR اجتماعی بسیار بیشتر برای ارائه دارد، و این تغییر امکان ادغام بسیاری از ویژگی هایی که مردم می شناسد و دوست شداری در فیس بوک را دارد را ممکن خواهد کرد.»

چه این بدان معنی است که اگر شما یک کاربر جدید Oculus و می خواهید برای این سرویس ثبت نام و اتصال دستگاه خود را به حساب کاربری خود، شما نیاز به انجام این کار از طریق فیس بوک. برای کاربران موجود که قبل از این ثبت نام کرده اند، این گزینه به آنها داده می شود تا حساب های Oculus خود را با فیس بوک ادغام کنند، اگرچه مجبور به این کار نخواهند بود.

فیس بوک خواهد بود دادن این کاربران تا 1 ژانویه ، 2023 به ادغام حساب های Oculus خود را با فیس بوک ، به این معنی که شما کمی بیش از دو سال به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا شما می خواهید برای انجام این کار و یا شاید پیدا کردن یک سرویس VR متفاوت است.

در عمومی . اطلاعات بیشتر در مورد فیس بوک, اکول و واقعیت مجازی (VR). منبع: oculus



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن