Metroid Prime 4: همه چیز درباره نینتندو سوئیچ منحصر به فرد

آن بوده است که سیزده سال از آخرین قسط در نینتندو محبوب Metroid Prime حق رای دادن. ما فرض ما هرگز دیگر را مشاهد

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

آن بوده است که سیزده سال از آخرین قسط در نینتندو محبوب Metroid Prime حق رای دادن. ما فرض ما هرگز دیگر را مشاهده کنید ورود با روایت بسته بندی با نتیجه رضایت بخش در فساد است. اما در حال حاضر ما می دانیم که عاقبت در آثار كلاسيك در استودیو در نظر گرفته شده به عنوان نینتندو سوئیچ منحصر به فرد. متاسفانه ما شنیده ام هیچ چیز در مورد آن را برای ماه ها و هیچ تاریخ انتشار در چشم.

در حال حاضر برای بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Metroid Prime 4 از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, تریلر و بیشتر برای نینتندو سوئیچ منحصر به فرد.

Metroid Prime 4 news – توسعه rebooted با Retro Studios.

نینتندو ساخته شده است تاسف اطلاعیه در مورد Metroid Prime 4 و وضعیت فعلی خود را از توسعه است. صحبت کردن در یک آپلود تصویری برای شرکت کانال های رسمی ارشد مدیریت اجرایی شینیا تاکاهاشی اعلام کرد که نینتندو نیست با این پروژه وضعیت فعلی توسعه خواهد شد و راه اندازی مجدد آن را با کمک Retro Studios, شناخته شده برای ایجاد سه گانه اصلی است.

"این تغییر را در اصل به معنی شروع مجدد توسعه از آغاز تا اتمام بازی به تعویق خواهد افتاد از ما اولیه داخلی طرح" تاکاهاشی توضیح می دهد که در این ویدئو. "ما به شدت دانیم که این تاخیر خواهد آمد به عنوان یک dissapointment به بسیاری از طرفداران که به دنبال به جلو به راه اندازی Metroid Prime 4."

در حالی که ما فوق العاده غمگین به یاد بگیرند که Metroid Prime 4 بالقوه چندین سال دور آن را سخت به ستایش نینتندو برای صداقت در مورد پروژه. Retro Studios ایجاد یک سه گانه کلاسیک با عناوین اصلی, بنابراین دانستن آنها شرکت توسعه چهارم قسط فوق العاده است برای یادگیری. اما شایعات در مورد Bandai Namco دخالت واقعی در تمام ؟ شاید ما پیدا کردن یک روز.

چه Metroid Prime 4?

در نظر گرفته شده به عنوان یک عاقبت به سال 2007 است Metroid Prime 3: فساد نخست 4 در حال حاضر در حال توسعه برای سوئیچ. آن ناشناخته باقی می ماند که آیا آن را حفظ همان گیم پلی فرمول روایت و بصری سبک از پست های گذشته به این مجموعه است.

Metroid Prime 4 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

نیست در حالی که برای. با توسعه شده دوباره از ابتدا در Retro Studios ما تصور آزادی کامل یک زن و شوهر از سال های دور. همیشه وجود دارد شانس است که نینتندو بهبود تعدادی از دارایی از پروژه اولیه بینایی است که می تواند سرعت بخشیدن به روند توسعه تا حدودی.

مرتبط: بهترین گزینه بازی ها, بازی نینتندو

Metroid Prime 4

Metroid Prime 4 تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

اعلام تریلر بود که مرموز به عنوان می تواند, اذیت کردن طرفداران با چیزی بیش از یک آرم و توسعه پلت فرم. آن را بیش از اندازه کافی هر چند ما ارسال به یک اعتیاد به مواد مخدره پر از دیوانگی.

Metroid Prime 4 لیست علاقه مندی های – آنچه که ما دوست دارم برای دیدن

یک کهکشان به کاوش

Metroid Prime 1, 2 و 3 شدند بازی بزرگ به خصوص برای وقت خود را. در طول مدت Samus Aran خواهد کاوش طیف وسیعی از سیارات مختلف که همه احساس کاملا منحصر به فرد در چالش خود را و سبک بصری.

ما دوست دارم برای دیدن قسط چهارم در حال حاضر جهان است که حتی بزرگتر. یک محیط پر از دشمنان پازل و اسرار به کشف خواهد کار کاملا بر روی نینتندو سوئیچ وام هر جلسه یک حس پاداش پیشرفت. این کار نیاز به یک سنتی باز جهان, اما چیزی به مراتب vaster از مطالب قبلی.

مرتبط با: آینده نینتندو سوئیچ بازی

Metroid Prime 4

کمک گرفتن بازیکنان جدید

آن را سخت به این باور است که اولین Metroid Prime راه اندازی شد برای نینتندو گیمکیوب راه بازگشت در ماه نوامبر سال 2002. حق رای دادن است که 15 سال در این نقطه وجود دارد محدود به بازیکنان جدید که هرگز تجربه Metroid Prime قبل از.

نینتندو باید در تلاش برای معرفی مجدد ساموس آران و عجیب و غریب و در عین حال فوق العاده جهان در راه است که برگ یک تاثیر قابل توجهی. شاید یک بازی در تئاتر می تواند وقایع روایت از بازی های گذشته و یا ما می تواند حتی با برخی از Metal Gear Solid 4-esque فلش بک متصل به cutscenes.

یک بازی ساخته شده برای Nintendo سوئیچ

نینتندو کمک Metroid Prime 3: فساد درخشش با برخی از واقعا خلاق استفاده از آن کنترل حرکت. کشیدن باز کردن درب ها و حل پازل و انفجار دشمنان ثابت می تواند فوق العاده رضایت بخش است. اما بود که در سال 2007 و Metroid Prime 4 دارای تعداد زیادی از ابتلا به انجام.

مرتبط با: Bayonetta 3 آخرین اخبار

Metroid Prime 4

ما هیجان زده برای دیدن چگونه Metroid Prime 4 با هدف استفاده از نینتندو تغییر دهید و از آن لذت باهم کنترل است. HD سر و صدا براق ویژگی ما فقط دیده می شود در 1-2 سوئیچ تا کنون و آن را به یک تن از بالقوه در عرصه علمی تخیلی. نورد Samus در مورد استفاده از لذت باهم یا آنلاک غیر مستقیم درب می تواند سرگرم کننده و همهجانبه کمی راه هایی برای بهبود گیم پلی.

Amiibo قابلیت نیز می رود بدون گفت: با کشت جدید amiibo راه اندازی در کنار این بازی برای عرضه این بازیکن با جایزه آیتم ها و سلاح های بیشتر.

چگونه هیجان زده هستند و شما برای Metroid Prime 4? اجازه دهید ما می دانیم در Facebook و Twitter @trustedreviews.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن