Kraftwerk را Dolby Atmos آهنگ آینده آمازون موزیک HD و جزر و مدی

ورقه آلمانی, الکترونیک, باند, Kraftwerk اعلام کرده است تعدادی از آن آلبوم در حال آمدن به جریان موسیقی خدمات از

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

ورقه آلمانی, الکترونیک, باند, Kraftwerk اعلام کرده است تعدادی از آن آلبوم در حال آمدن به جریان موسیقی خدمات از جمله Dolby Atmos مخلوط آن 3-D کاتالوگ آلبوم.

شروع در حال حاضر تعدادی از Kraftwerk این آلبوم خواهد بود ضربه دیجیتال خدمات جریان برای اولین بار. این شامل برنده جایزه گرمی در سال 2017, مستند, 3-D کاتالوگ (و آن زبان آلمانی edition) که قادر خواهد بود در دسترس برای جریان برای اولین بار از طریق آمازون موزیک HD و جزر و مد. اصلی زبان آلمانی نسخه از پنج نفر از این گروه آلبوم ها نیز در دسترس ساخته شده به جریان و دانلود در سراسر جهان بیش از حد.

مرتبط با: چه Dolby Atmos?

چرا این مهم? به خوبی به زبان آلمانی نسخه این خواهد بود که اولین بار آنها در دسترس ساخته شده در خارج از آلمان و سوئیس و اتریش, آوردن گروه های التقاطی طعم به مخاطبان گسترده تر. این آلبوم شامل: ترانس اروپا اکسپرس, مرگ Mensch-Maschine, Computerwelt, تکنو پاپ و میکس. اتوبان, Radio-Activity/رادیو-Activität و تور دو فرانس.

البته برای گوش دادن به ضبط اتمسفر محتوا در شیوه ای در نظر گرفته شده شما نیاز لازم اشتراک و تجهیزات. آمازون موزیک HD ارزان تر از جزر و مدی را هدفن ردیف (£12.99 اگر شما یک نخست مشترک نسبت به جزر و مد را £19.99). آمازون اکو Studio می توانید بازی بازی های 3D Atmos موسیقی اما جزر و مدی به سرقت رفته مارس با آوردن Dolby Atmos موسیقی به طیف وسیعی از سینمای محصولات. اگر شما سازگار soundbar تلویزیون یا گیرنده AV که راه شما می توانید گوش دادن به جزر و مد را Atmos کاتالوگ.

 اگر شما شنیده نمی شود و یا گوش دادن به یک Kraftwerk آلبوم شما در را برای درمان. و اگر شما می توانید 3-D کاتالوگ در Atmos شما تقریبا قطعا تحت تاثیر قرار گرفته ارزش تولید در ارائه.

استریو نسخه های 3-D کاتالوگ + 3-D Der کاتالوگ در دسترس هستند در حال حاضر همراه با نسخه اصلی آلبوم استودیویی. دالبی Atmos نسخه 3-D کاتالوگ ضربه خواهد شد و جزر و مد Amazon Music HD در جولای 3rd.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن