تسلا 'میلیون مایل' باتری برای کاهش EV زیر قیمت بنزین اتومبیل

تسلا طراحی شده به صورت یک به اصطلاح "میلیون مایل' باتری برای وسایل نقلیه الکتریکی است که می تواند هزینه در خط

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

تسلا طراحی شده به صورت یک به اصطلاح "میلیون مایل' باتری برای وسایل نقلیه الکتریکی است که می تواند هزینه در خط با سوخت فسیلی-طراحی اتومبیل.

با توجه به گزارش رویترز این شرکت قصد دارد برای شروع به اتصالات جدید طول عمر باتری در داخل مدل 3 خودرو در چین در اوایل سال آینده با نسخه پیشرفته از باتری و در نهایت رفتن دوردست.

البته باید این نکته را نام داده شده به فن آوری به این معنا نیست که ماشین قادر خواهد بود به سفر یک میلیون مایل در هر بار شارژ. با توجه به زمان بالای محدوده زیر 400 مایل خواهد بود که دستیابی به موفقیت در حال تغییر جهان فراتر از صنعت خودرو است.

آن را اشاره به ظرفیت باتری EV بیش از طول عمر خود را. یکی از این سلول ها را گسترش زندگی از یک تسلا, خودرو, کمک به آن را نگه دارید و بیشتر از آن ارزش و حتی اطمینان از باتری می تواند مورد استفاده مجدد قرار در دیگر تسلا وسایل نقلیه پس از آن.

اما غذای آماده کلیدی از این تکنولوژی خواهد بود که توانایی فروش تسلا وسایل نقلیه با همان قیمت یا حتی کمتر از هزینه یک وسیله نقلیه در حال اجرا در سوخت های فسیلی است. تا به حال قیمت بالای خودروهای الکتریکی شده است مانع تصویب هر چند مدل 3 آورده تسلا نزدیک به هزینه یک خودرو سنتی.

رویترز منابع می گویند تسلا توسعه یافته باتری با چین معاصر Amperex Technology Ltd و با استفاده از فن آوری توسعه یافته توسط باتری کارشناسان مشک خود را با هم به ارمغان آورد. فناوری متکی بر کم کبالت و کبالت-رایگان باتری منابع گفت: با مواد طراحی شده برای "کاهش تنش های داخلی و فعال کردن باتری برای ذخیره انرژی بیشتر برای دوره های طولانی تر."

تسلا – و Elon Musk در خاص – بوده است در اخبار برای همه به دلایل نادرست به تازگی به عنوان مدیر عامل شرکت به مبارزه طلبیده مستند محدودیت در کالیفرنیا به دوباره باز تسلا خط تولید. مشک خود را به نظر می رسید به جرات مقامات برای بازداشت او را برای نقض.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن