مایکروسافت رسما discontinues Xbox One X و تمام دیجیتال مدل

مایکروسافت تایید کرده است توقف تولید برخی از ایکس باکس یکی از مدل های پیش از راه اندازی ایکس باکس سری X. پس ام

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

مایکروسافت تایید کرده است توقف تولید برخی از ایکس باکس یکی از مدل های پیش از راه اندازی ایکس باکس سری X.

پس امروز گزارش کنسول های نسل فعلی می تواند قطع یک سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد که Xbox One X و Xbox One S All-نسخه دیجیتال خواهد شد و دیگر تولید می شود. اساسی دیسک مبتنی بر ایکس باکس One S ادامه خواهد داشت ساخته شده و فروخته شده در سطح جهان حداقل برای زمان حال.

این شرکت با ارائه مشاوره به کسانی که به دنبال انتخاب یک لباس جدید Xbox One X یا تمام نسخه دیجیتال برای بررسی با خرده فروشان محلی برای در دسترس بودن.

"همانطور که ما در سطح شیب دار به آینده با ایکس باکس سری X, ما در حال گرفتن گام طبیعی از توقف تولید بر روی Xbox One X و Xbox One S All-نسخه دیجیتال. Xbox One S ادامه خواهد داد تا تولید شده و فروخته شده در سطح جهان" یک سخنگوی مایکروسافت گفت: بررسی مورد اعتماد.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

تایید می آید و بعد یک گزارش از سایت استرالیا شروع را فشار دهید. در حالی که این حرکت بود و انتظار می رود در برخی از نقطه آن نادر برای دیدن کنسول های نسل فعلی قطع قبل از مدل های جدید ضربه قفسه.

ایکس باکس 360 نبود قطع تا آوریل 2016 بیش از سال های پس از اصلی Xbox One به فروش رفت. البته Xbox One S را در زندگی می کنند و این کاملا ممکن است که مایکروسافت ادامه خواهد داد به ساخته شده است آنها را برای سال آمده است.

اما چه sidelining از Xbox One X و نسخه دیجیتال کنسول به ما بگویید ؟ خوب مایکروسافت است و گفت که اگر شما می خواهید قدرتمند 4K, HDR, بازی, ایکس باکس سری X است تنها راه برای رفتن است. اگر شما می خواهید به بازی رایگان بازی فیزیکی, بازی شایعه بیشتر مقرون به صرفه لاکهارت نسخه از سری X می تواند مسیر را.

مایکروسافت نیز می تواند پاکسازی مسیر برای امکانات تولید برای رفتن همه را در ساخت نسل بعدی کنسول(s). این هفته گزارش شد سونی است که افزایش تولید از PS5 50 درصد جلوتر از بلندی نبرد این زمستان و فراتر از آن.

بیانیه کامل از مایکروسافت زیر است:

"در ایکس باکس, ما در حال ساخت سرمایه گذاری های عظیم برای ایجاد آینده از بازی—های آینده قرار می دهد که بازیکن در مرکز Xbox تجربه. ما همچنان به ساخت بازی های بزرگ برای ایکس باکس یکی از. ما همچنان به ساخت بازی پاس در حال حاضر با بیش از 10 میلیون عضو در سراسر ایکس باکس کنسول و PC. ما در حال بررسی پروژه xCloud در 15 کشور پس از پارسه می توانید بازی بازی با دوستان خود را بر روی هر دستگاه. و ما سخت در حال کار بر روی نسل بعدی کنسول های بازی با ایکس باکس سری X—سریعترین و قدرتمند ترین کنسول ما تا کنون ساخته شده است که شامل سازگاری با هزاران ایکس باکس بازی ایکس باکس یکی از لوازم جانبی. همانطور که ما در سطح شیب دار به آینده با ایکس باکس سری X, ما در حال گرفتن گام طبیعی از توقف تولید بر روی Xbox One X و Xbox One S All-نسخه دیجیتال. Xbox One S ادامه خواهد داد تا تولید شده و فروخته شده در سطح جهان است. پارسه می توانید با فروشندگان محلی برای جزئیات بیشتر بر روی Xbox One سخت افزار در دسترس است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب