چهار دلیل که چرا اپل این است که حق حمله اینتل و AMD

اپل به تازگی اعلام کرد قصد دارد به ادغام خود سیلیکون مبتنی بر معماری ARM به همه از آن مکینتاش snubbing اینتل و

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

اپل به تازگی اعلام کرد قصد دارد به ادغام خود سیلیکون مبتنی بر معماری ARM به همه از آن مکینتاش snubbing اینتل و AMD در این فرآیند است. در سطح, این ممکن است مانند یک خودخواه است, تصمیم گیری, اما من به طور کامل در پشت حرکت می کند.

در حالی که هر دو شرکت Intel و AMD در حال انجام کار فوق العاده شغل با لپ تاپ از پردازنده های حال حاضر خود نقشه راه را به سادگی نمی چین با اپل. نیز وجود دارد بسیاری از مزایای برای اپل به سوئیچ بیش به خود تراشه بیش از حد حصول اطمینان از چنین تغییر مهمی است که به عنوان خطرناک به عنوان شما ممکن است فکر می کنم.

ما ذکر شده دلایل اصلی که چرا ما احساس اپل مناسب است به فکر شغل هر دو شرکت Intel و AMD زیر در حالی که تاکید بر این که چرا شما باید هیجان زده برای آینده مک انقلاب است.

یک اکوسیستم مشترک با آی فون و آی پد

با مکینتاش در آغوش اپل خود پردازنده آن معنی خواهد بود که آنها را در نهایت همان ویژگی معماری موجود در زمان اپل و iPads. این خواهد شد آن را به طور قابل توجهی آسان تر برای توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه برای هر دو سیستم عامل به طوری مکینتاش دیگر نمی خواهد که به دست برخی از ویژگی های فوق العاده ارائه شده در حال حاضر منحصر به فرد به آی فون و آی پد.

اپل نشان می دهد که "توسعه دهندگان می توانند خود را iOS و iPadOS برنامه های موجود در مک بدون هر گونه تغییرات" و در حال حاضر نشان داده شده Monument Valley 2 در حال اجرا بر روی مک برای اولین بار. این teases بالقوه هجوم نرم افزار جدید برای سیستم های مک.

آن را نیز می تواند کار بالعکس با اپل و iPads با بهره گیری از قبلا منحصر به فرد macOS برنامه های پس نمی توان آن را به عنوان دشوار است برای توسعه دهندگان به پورت نرم افزار بیش از. با یکی از اپل بزرگترین نقاط قوت که چگونه بدون درز تمام دستگاه های خود را با هم کار کنند این حرکت واقعا بدون brainer است و چیزی است که اینتل و AMD می تواند هرگز تکرار.

مرتبط با: iOS 14

Intel Ice Lake

اپل در معماری را می توان بهتر بهینه سازی شده برای برنامه های و خلاقیت

این هیچ راز است که اپل تمرکز سنگین در خلاقیت و در حالی که اینتل است که قطعا قادر به تان شدیدا از تراشه های که در اکسل از جمله وظایف اصلی آن تمرکز کرده است مسلما معطوف به بازی و محصولات کسب و کار در سال های اخیر است.

اینتل کار بر روی گرافیک یکپارچه است یک مثال خوب از این بودن از ویژگی های شاخص از هر دو زمان یخ دریاچه چیپس و آینده ببر دریاچه (featuring Intel Xe گرافیک معماری) پردازنده. در حالی که چنین نوآوری است که بدون شک هیجان انگیز برای دوست داشتن و دل و لنوو و سامسونگ آن را بسیار جذاب برای اپل است که علاقه کمی در بازی خارج از اپل بازی.

یک سیب داد با AMD ساخته اند خیلی بیشتر حس با دومی مشهور برای ارائه فوق العاده خلاق عملکرد آن Ryzen تراشه. AMD ساخته شده است عظیم گام برای هر دو قدرت بهره وری و چند هسته ای با عملکرد اخیر Ryzen 4000 پردازنده قرار دادن هر گونه شک و تردید که آیا AMD می تواند به رقابت با اینتل به رختخواب. اما متاسفانه برای AMD اپل تا به حال یک جایگزین بهتر: خود سیلیکون مبتنی بر ARM فن آوری است.

پس از اپل توسعه و به روز رسانی خود سیستم عامل macOS شرکت بهتر است قرار داده شده از AMD برای اطمینان از پردازنده های بهینه سازی شده برای مک نرم افزار و برنامه های کاربردی. آن باقی مانده است دیده شود که آیا اپل می تواند مطابقت چشمگیر چند هسته ای عملکرد و کارایی باتری نشان داده شده توسط AMD در زمان Ryzen 4000 چیپس اما مدیر عامل شرکت اپل, تیم کوک به نظر می رسد اعتماد به نفس پس از نشان می دهد اپل سیلیکون خواهد شد که "عملکرد صنعت پیشرو".

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

Dell XPS Intel Ice Lake

AMD و پردازنده اینتل چرخه را می توان نادیده گرفت

جدید لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی, راه اندازی بسیار وابسته به پردازنده چرخه. شما متوجه خواهید شد که تازه از Dell XPS 13, سطح, لپ تاپ Acer سریع لپ تاپ ها همیشه به نظر می رسد رخ می دهد در حدود همان زمان به عنوان تولید کنندگان با عجله به انتشار محصولات با آخرین و قطعات. یک شرکت است که هرگز با کسانی که قوانین اپل است.

اپل به مدت طولانی مورد علاقه راه اندازی محصولات سالانه الگوهای با گل سرسبد اپل معمولا راه اندازی در ماه سپتامبر و در نمایشگاه WWDC رویداد همیشه در حال وقوع در ماه ژوئن. یک عادت قابل فهم است که اجازه می دهد اپل به راحتی تولید مواد مخدره برای محصولات خود است اما این مسلما ناشی از مسائل برای خود مک بوک دستگاه.

با چسبیدن صادقانه خود را برای انتشار برنامه اپل اغلب به پشت رقابت وقتی که می آید به پردازنده های به روز رسانی برای مک بوک. برای مثال با وجود اینتل تراشه های نسل 10 راه اندازی به عنوان دور برگشت به عنوان سپتامبر 2019 اپل نمی ادغام آنها را به 13-inch MacBook Pro تا ماه مه سال 2020 در حالی که بزرگتر 16 اینچ مدل هنوز هم در گیر 9th, نسل امروز است. این به این معنی شما اغلب پیدا کردن ویندوز لپ تاپ مباهات برتر CPU مشخصات.

این باید تغییر با اپل سیلیکون است. در حال حاضر اپل در حال حرکت است و آن را به چیپ ست های این شرکت قادر خواهد بود برای راه اندازی لپ تاپ ها در آن خود را به سرعت در حالی که هنوز باقی مانده رقابتی است. در واقع اپل حتی ممکن است قادر به سرقت منجر شود با راه اندازی قدرتمند تر از تراشه های اینتل و AMD.

مرتبط با: MacBook Pro 2020

Samsung Galaxy Book S

ARM پردازنده های مبتنی بر آینده هستند

اپل نیست این شرکت برای اولین بار به استفاده از بازوی مبتنی بر پردازنده در لپ تاپ با کوالکام و اینتل نیز تولید چنین تراشه برای لپ تاپ های این سال است. کتاب کهکشان S مسلما موفق ترین مثال و با وجود اینکه محدود به یک پایه عملکرد و درد و رنج چند نرم افزار مسائل مربوط به سازگاری سامسونگ نشان داد هیجان انگیز نگاه اجمالی به آینده از لپ تاپ.

اولا کتاب کهکشان S تا به حال یک طراحی فوق العاده بودن یکی از باریکترین و سبکترین لپ تاپ که تا کنون دیده ایم. همچنین برتری در نظر عمر باتری و مدت 15 ساعت است که قابل ملاحظه ای به نتیجه بهتر از آنچه اکثر لپ تاپ های مدرن قادر به. قابلیت پشتیبانی از اتصال LTE نیز یک بازی عظیم-changer for on-the-go بهره وری.

با برخی از نرم افزار خوب-تنظیم و افزایش کارایی آن را بسیار آسان برای دیدن بازوی مبتنی بر پردازنده های حاکم بر اولترابوک بازار در آینده است. و با اپل به ظاهر اعتماد به نفس از ارائه یک "صنعت پیشرو" عملکرد و حصول اطمینان از نرم افزار سازگاری با تمام برنامه های آن به خوبی می تواند بهترین قرار داده شده شرکت به آهن kinks در حال حاضر دیده می شود با معماری ARM.

هسته اینتل و AMD Ryzen چیپس نمی خواهید به طور ناگهانی ناپدید می شوند با ورود ARM مبتنی بر تراشه ، بازوی انقلاب تدریجی خواهد بود و حتی پس از آن را در تلاش برای شکستن به خلاق و فضای بازی که AMD و اینتل در حال حاضر. خواهد شد که یک مهره سخت برای اپل به کرک, اما اگر آن را می تواند انجام دهد در حالی که با بهره گیری از مزایای که معماری ARM را فراهم می کند و سپس اپل خواهد بود به یک برنده.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن