5 چیز عالی به ما آموخته از Cyberpunk 2077 شب سیم رویداد

این هفته شاهد CD Projekt Red نگه دارید برای اولین بار از بسیاری از شب سیم حوادث برای Cyberpunk 2077. این به طو

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

این هفته شاهد CD Projekt Red نگه دارید برای اولین بار از بسیاری از شب سیم حوادث برای Cyberpunk 2077. این به طور منظم سخنرانی های طراحی شده به نمایش گذاشتن اخبار و اطلاعیه ها و گیم پلی برای آینده RPG – و اولین تکرار نمی نا امید.

ما شاهد یک گیم پلی جدید, تریلر جدید مکانیک و غیر منتظره اعلام کرد که استودیو باعث خواهد شد کار بر روی یک سری انیمیشن در Cyberpunk 2077 جهان. آن بود و ما شکسته شده و پنج نفر از جالبترین چیزهایی که از نشان می دهد.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

1. Cyberpunk Edgerunners از استودیو ماشه

این خبر یک سورپرایز بزرگ و ایجاد یک جهان داستانی برای Cyberpunk 2077 است که ادامه خواهد داد به رشد سال های پس از بازی خود را در دسترس است. Cyberpunk 2077: Edgerunners 10-قسمت سری انیمه در آینده به Netflix در سال 2022 و آن را در حال طراحی و توسعه توسط استودیو افسانه ای ماشه.

کارگردان Hiroyuki Imaishi (Gurren Lagann, Kill la Kill, Promare) و با شخصیت های طراحی شده توسط Yoh Yoshinari (Little Witch Academia), Cyberpunk: Edgerunners دارای استعداد و بودجه بود واقعا شگفت آور پروژه. آه و Akira Yamaoka انجام شده است و موسیقی متن فیلم که مسئول اصلی Silent Hill soundtrack. که یک تیم رویایی اگر ما تا به حال دیدم یکی.

مرتبط با: عکس شمشیر و سپر جزیره از زره پوش نقد و بررسی

Cyberpunk 2077

2. شخصیت سفارشی سازی است که بسیار دقیق و شگفت آور هرزه

در حالی که ما گرفتار چند نگاه اجمالی از شخصیت ایجاد سیستم در Cyberpunk 2077 قبل از ما در حال حاضر از همیشه بیشتر گرانول ایده خود را چگونه آواتار مجازی می تواند سفارشی. مقدار مطلق از گزینه های صادقانه زشت و ناپسند با بازیکنان قادر به تغییر حتی کوچکترین جزئیات. که شامل موهای ناحیه تناسلی. بله شما که راست است.

به فوق العاده خاص (و با تشکر از Kotaku اطلاعات) شما قادر خواهید بود به را انتخاب کنید از 6 نوع پوست, 35 رنگ مو, 17 چشم, 17 دهان, 17, فک, 17, گوش, 8 بیت "cyberware", 9 زخم, 6, خالکوبی, 11 سوراخ 5 دندان, انواع, 13, آرایش, انواع, 3 لکه, 3, نوک پستان ها, انواع, 2 کیر نوع 1 مهبل (واژن) نوع های مختلف سفید گزینه های اندازه و پنج ساله گزینه های. که بسیاری آن را روشن CD Projekt Red نمی messing اطراف.

مرتبط با: آینده Xbox One بازی

Cyberpunk 2077

3. جهان است به مراتب بزرگتر از فقط شب شهر

همه چیز را دیده ایم از Cyberpunk 2077 تا کنون صورت گرفت در تاریکی و ترس محدوده شهر شب و CD Projekt Red در حال حاضر تایید کرد که جهان خود را کوچکتر خواهد بود اما به مراتب بیشتر و پر جمعیت تر از The Witcher 3: Wild Hunt. اما گیم پلی جدید فیلم ما را به بدلندز خارج از شهر و منطقه ای که در آن شما حتی می توانید شروع به بازی از اگر شما را انتخاب کنید به راه راست.

شما قادر خواهید بود برای گذشتن از این فضا با انواع مختلف وسایل نقلیه اعم از اتومبیل زره پوش برای نرم و صاف کردن موتور سیکلت. در اینجا امید آن نیز پر از شخصیت های جذاب برای دیدار و از quests برای به کشتی سوار است. ظاهرا شما نیاز به کار سخت برای نفوذ به شهر شب با یک مرز نگه داشتن پتانسیل عناصر نامطلوب در خارج از شهر. این می افزاید: یک لایه دیگر به دنیای Cyberpunk 2077 و بالقوه آن را می دهد به مراتب بیشتر شخصیت به عنوان یک نتیجه.

مرتبط با: آخرین ما 2 نقد و بررسی

Cyberpunk 2077

4. Braindancing یک نوآوری جدید مکانیک

یک تکه از ارائه اختصاص داده شده بود به نمایش یک مکانیک جدید شناخته شده به عنوان braindancing. این فانتزی قطعه جدید از تکنولوژی در اصل معرفی شده در جهان از Cyberpunk به عنوان یک شکل از سرگرمی است. اما در طول سال آن را توسعه داده است به چیزی به مراتب بیشتر شوم. این اساسا اجازه می دهد تا ما را به نفوذ خاطرات دیگران را مشاهده و آنها را از دیدگاه های مختلف برای به دست آوردن بینش بیشتر در حوادث.

ما گرفتار یک نمونه اولیه از مکانیک طول شب سیم, اما آن را ارائه تعداد زیادی از پتانسیل برای مبتکر زمان واقعی پازل. زمانی که braindancing شما می توانید آهسته جلو و عقب بردن سریع حافظه در سوال مشاهده آن از تعدادی از زوایای مختلف به کشف شواهد حل یک قتل و یا حتی کامل تلاش است. آن را در حال تبلیغ به عنوان یک جزء اصلی از Cyberpunk 2077 بنابراین ما به احتمال زیاد خیلی بیشتر از آن جلو می رویم.

مرتبط با: XCOM 2 مجموعه نقد و بررسی

5. ارتقاء رایگان در حال آمدن به PS5 و Xbox سری X

پس از آن تاخیر Cyberpunk 2077 خواهد بود که در تاریخ 19 نوامبر سال 2020 است. این است که به احتمال زیاد قبل و بعد از و یا بسیار نزدیک به انتشار PS5 و Xbox سری X. بنابراین CD Projekt Red شد خوشحال تا اعلام کند که کسانی که خرید آن بر روی آخرین نسل کنسول ها خواهد شد به طور خودکار قادر به ارتقاء به ماشین آلات جدید به صورت رایگان. از آن خواهد شد به احتمال زیاد به رخ کشیدن بهبود تصاویری و عملکرد خارج از جعبه اما این اعلام شده است که اختصاص پچ برای هر دو کنسول در حال آمدن است بعد از راه اندازی به طوری نگه داشتن چشم را برای آن!

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن