درز مشخصات نشان می دهد سطح به 2 می تواند یک رقیب اپل

جدید نشت برای رفتن سطح 2 است به طور بالقوه نشان داد که مشخصات کامل ورق در حالی که همچنین با اشاره به راه انداز

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

جدید نشت برای رفتن سطح 2 است به طور بالقوه نشان داد که مشخصات کامل ورق در حالی که همچنین با اشاره به راه اندازی قریب الوقوع.

انرژی استار صدور گواهینامه (گزارش شده توسط ویندوز آخرین) است به ظاهر پرده برداری از دو پیکربندی برای تبلت دستگاه برای اولین بار شاهد یک پردازنده اینتل پنتیوم طلا 4425Y پردازنده با 8GB RAM, و ذخیره سازی 128GB SSD و دوم شامل یک پردازنده Intel Core m3-8100Y پردازنده با 8GB حافظه RAM و 256 GB ذخیره سازی

گزارش دیگری از ویندوز آخرین نشان می دهد که مدل را انتخاب کنید از سطح به 2 را نیز پشتیبانی از Wi-Fi 6 و LTE حصول اطمینان از بی نظیر اتصال به شبکه بر روی بروید.

در حالی که سطح به 2 است که هنوز به طور رسمی تایید ما بانکی در فوری اعلام و انتشار همراه با سطح کتاب 3. نگه داشتن چشم در بررسی مورد اعتماد برای آخرین اطلاعات.

سطح Go 2 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

سطح به 2 آزاد می تواند هر روز در حال حاضر با صدور گواهینامه نشت اشاره به راه اندازی قریب الوقوع.

یک گزارش توسط Mary Jo Foley در بیش از ZDNet پیشنهاد ممکن است در سال 2020 انتشار است که به احتمال زیاد پشتیبان گیری ادعا می کند که ما می توانیم این دستگاه در فروشگاه ها در چند هفته آینده.

مربوط به: سطح کتاب 3

سطح به 2 قیمت – چقدر هزینه خواهد داشت ؟

سطح به 2 را شروع قیمت از $400 با توجه به گزارش های مختلف و نشت.

این برای تلفن های موبایل مورد حق با تیوی سطح اصلی رفتن به دیدن یک پوند شروع قیمت 379.99. براد Sams گزارش پتری نشان می دهد مطلب دوم این است که به احتمال زیاد برای دریافت یک شبیه ساختار قیمت گذاری اما با پتانسیل قیمت دست انداز تا £399 برای مدل پایه.

این همه حدس و گمان باقی مانده است اما نگه داشتن قیمت پایین را حس – ارائه مایکروسافت با ورود به سطح نقطه معمولا بالا پایان سطح خط.

سطح به 2 مشخصات – چگونه قدرتمند است ؟

جدید مشخصات نشت نشان می دهد سطح به 2 باید حداقل دو گزینه پردازنده با اینتل m3-8100Y و پنتیوم طلا 4425Y تراشه های به طور خاص نام برد. در حالی که این تراشه ها نمی بینهایت قدرتمند آنها باید بیش از کافی برای یک تبلت که prioritises بر روی بروید استفاده کنید.

هیجان انگیز ترین خبری است که از آن خواهد شد از ویژگی های اختیاری Wi-Fi 6 و LTE پشتیبانی می کند. سابق خواهد شد نیاز به یک روتر سازگار برای باز کردن اتصال با سرعت, افزایش, اما آن را حداقل حصول اطمینان از دستگاه های آینده ماکرو اس دی. LTE پشتیبانی مسلما بیشتر مفید به شما اجازه می دهد برای اتصال به اینترنت و دور از شبکه خانگی خود را, اما به احتمال زیاد خواهد شد و تقاضا قیمت بالا.

تنظیمات هر دو بنا به گزارش ها از ویژگی های 8GB RAM, در حالی که گزینه های ذخیره سازی متفاوت خواهد بود بین 128GB و 256GB. این تبلت همچنین انتظار می رود به کشتی با ویندوز 10 در حالت نصب شده در حالی که مایکروسافت قصد دارد برای ارائه این دستگاه با ویندوز 10 مجوز حرفه ای به کسب و کار.

مربوط به: سطح به بررسی

سطح به 2 طراحی – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

در حالی که برگه مشخصات جذب کرده است بسیاری از این عناوین برای رفتن سطح 2 قرص ظاهرا خواهد بود به یک درمان فیزیکی, قبل, بیش از حد.

گزارش ها نشان می دهد اندازه صفحه نمایش را افزایش می دهد به جایی بین 10.5 اینچ و 11 اینچ با تشکر از تلاش مایکروسافت در لاغری پایین گودی. این به این معنی است که کاربران به طور بالقوه بهره مندی از کمی بزرگتر از صفحه نمایش بدون دستگاه تبدیل شدن به طرز محسوسی بزرگتر یا سنگین تر.

در غیر این صورت سطح به 2 تنظیم شده است به همان باقی می ماند در سلف خود با ایستادگی اجازه می دهد شما را به نگه داشتن آن را مانند یک قاب عکس. صفحه کلید است که انتظار می رود به فروش می رسد به عنوان یک جداگانه و لوازم جانبی و غیره را بعید همراه در جعبه به طور پیش فرض.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب