Spider-Man: مایلز مورالس در PS5 را نگاه حتی بهتر از ما فکر

آینده Spider-Man: Miles Morales اسپین آف بازی برای PS5 خواهد شد قابل پخش در رزولوشن 4K در یک سوپر صاف 60 فریم

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

آینده Spider-Man: Miles Morales اسپین آف بازی برای PS5 خواهد شد قابل پخش در رزولوشن 4K در یک سوپر صاف 60 فریم در ثانیه.

یک صدای جیر جیر از توسعه دهنده بازی از Insomniac نشان داد یک "حالت عملکرد" برای PS5 منحصر به فرد را قادر خواهد ساخت که پارسه به "نوسان از طریق شهرستان مانند قبل از هرگز."

نه استودیو و نه سونی باید در نظر چگونه این خواهد شد اما ممکن است تشنه قدرت ویژگی های زمان واقعی ری ردیابی می تواند غیر فعال به منظور حصول اطمینان از کیفیت 4K/60fps گرافیک را می توان قابل دسترسی است.

شرکت می گویند آن را "اختیاری" بنابراین موظف وجود دارد به برخی از تجارت آف در اینجا در غیر این صورت چرا آن را به حالت استاندارد اگر 4K/60fps حالت را می توان بومی?

مرتبط: بهترین PS5 بازی

علاقهمندان به بازی های دیگر در پاسخ به صدای جیر جیر باور Insomniac به معنی پارسه را انتخاب کنید بین یک یا دیگر: 60fps با متغیر وضوح تصویر یا 4K gaming با کاهش نرخ فریم. بنابراین ما احتمالا می تواند استفاده از برخی از شفافیت در نحوه عملکرد حالت کار خواهد کرد.

تا زمانی که شرکت سونی است که هنوز به تایید جزئیات از اینکه در 60 فریم در ثانیه 4K gaming خواهد بود در افق برای PS5 پارسه. در اوایل ماه ژوئیه DigitalFoundry گزارش داد که این شرکت با هدف قرار دادن 30fps برای اکثریت آن در اول بازی.

امروز DF فناوری ویرایشگر ریچارد Leadbetter نوشت (از طریق یوروگیمر): "این یک خوش آمدید اطلاعیه کاربران قادر خواهد بود به تکیه بیشتر به CPU اسب بخار از PS5 به ارائه 60fps و ما علاقه مند به دیدن چه گرافیکی معاملات نياز به ارائه عملکرد حالت به خصوص که رزولوشن 4K است که اینجا پیشنهاد – هر چند کاهش دقت در ray tracing اثرات و یا رها کردن آنها در مجموع یک احتمال است. این بود که آیا یک طراحی اصلی هدف و یا یک پاسخ به بازخورد کاربر روشن نیست اما در نهایت به بازیکنان این انتخاب در نحوه استفاده از PS5 قدرت تنها می تواند یک چیز خوب است."

اصلی مارول مرد عنکبوتی بازی برای PS4 نگاه قابل ملاحظه ای صاف در 30 فریم در ثانیه تا دو برابر که در PS5 برای تلفن های موبایل مانند چیزی است که به چشیده بود. مایلز مورالس خواهد بود یک بازی مستقل برای PS5, اما از آن خواهد شد تا حدودی کوچکتر در محدوده از بازی اصلی است. فکر می کنم نا معلوم دست داده به صورت مرجع در اینجا. آن را ویژگی های شخصیت سرب از wildly محبوب به عنکبوت-آیه های چند لایه از ویژگی های فیلم است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن