عمده بعدی بازی Star Wars تایید شد, اولین تریلر به زمین شنبه

EA تایید کرده است بعد از آن جنگ ستارگان بازی خواهد بود Star Wars: اسکادران و وعده داده است اولین تریلر رها خوا

توسط POSHTIBANNEWS در 24 خرداد 1399

EA تایید کرده است بعد از آن جنگ ستارگان بازی خواهد بود Star Wars: اسکادران و وعده داده است اولین تریلر رها خواهد شد در روز دوشنبه.

پس از نشت بر روی ایکس باکس فروشگاه در جمعه EA به هدر رفته هیچ زمان و در تایید این عنوان که برای اولین بار در 4ساعت زمان انگلستان در روز دوشنبه.

همانطور که از لیست حذف شده به نظر می رسد به 'جنگ ستارگان: پروژه Maverick' موسوم به عنوان از EA انگیزه استودیو بود که در ابتدا به بیرون درز بر روی شبکه پلی استیشن در ماه مارس.

به نام شعار "خلبانان می خواستم" و آثار هنری را نشان می دهد به نظر می رسد این عنوان را شامل بیشتر از هوایی dogfights ما قبلا دیده می شود در Star Wars: Battlefront بازی. انگیزه نیز در تک بازیکن جزء Battlefront II بازی منتشر شده در سال 2017.

منابع زبان به VentureBeat می گویند این بازی را از ویژگی های زیادی از سر به سر مبارزه هوایی در جنگ ستارگان کلاسیک عروق مانند کراوات مبارزان و X-بال.

مرتبط: بهترین بازی PS4

بسیاری از این بازی خواهد شد در چند محور وجود دارد خواهد بود یک تک بازیکن در حالت مبارزات انتخاباتی بیش از حد با توجه به گزارش امروز. آن را برای رفتن به روی کنسول ها و PC در پاییز امسال این منابع می گویند. روشن نیست که آیا این شامل next-gen انتشار, اما قطعا انتظار آن است.

شما قادر خواهید بود به تماشای تریلر در جاسازی شده یوتیوب ویدیو زیر را هنگامی که آن را راه اندازی در دوشنبه:

اسکادران خواهد بود که برای اولین بار عمده جنگ ستارگان بازی پس از 2019 محبوب Jedi: Fallen منظور بود که مورد ستایش قرار داد برای آن جامد تک بازیکن مبارزات انتخاباتی پس از چند نفره متمرکز Battlefront از عناوین EA. به نظر می رسد ناشر مشتاق است برای برآوردن هر کس در کهکشان دور با طیف گسترده ای از تجربه بازی.

است که مورد علاقه خود را ستاره بازی جنگ های دوران مدرن? و یا آیا شما هنوز هم در حسرت است که شوالیه های جمهوری قدیمی بازسازی? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن