کیسه وان پلاس 7T معامله با این £80 قیمت و دو سال گارانتی

در حال حاضر وجود دارد فوق العاده £80 صرفه جویی در سیم کارت-رایگان OnePlus 7T گوشی در نهایت آوردن گوشی زیر 500

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

در حال حاضر وجود دارد فوق العاده £80 صرفه جویی در سیم کارت-رایگان OnePlus 7T گوشی در نهایت آوردن گوشی زیر 500 پوند خوانده شده را علامت.

سال گذشته نهایی گل سرسبد از چینی تولید کننده وان پلاس 7T در حال حاضر شاهد افت قیمت قابل توجهی آوردن این گوشی های هوشمند را به یک بسیار وسوسه انگیز اواسط محدوده قیمت.

معمولا خرده فروشی برای £549 جان لوئیس و همکاران تراشیده £80 آوردن OnePlus 7T گوشی را به £469. البته خرده فروش نیز ارائه می دهد خود را تمدید دوره گارانتی به شما دو سال ضمانت خود را با نام تجاری جدید تلفن برای اضافه کردن صلح از ذهن است.

وقتی که می آید به OnePlus 7T به خصوص در این قیمت می تواند احمقانه به دست. اهدا بالا 4.5 ستاره امتیاز حق در اینجا در مورد اعتماد بررسی 7T است که بدون شک یکی از 2019 بهترین گوشی های لود شده با ویژگی های پایان بالا. اولین چیزهایی که اول آن را به یک زرق و برق دار 6.55-inch HD ips+ با وضوح مایع, AMOLED, ارائه, punchy, رنگ و واقعا رویایی پیمایش تجربه. افزایش استاندارد 60 هرتز سرعت رفرش به 90Hz های OnePlus 7T احساس می کند به مراتب بیشتر پاسخگو و نرم و صاف در حال استفاده است و به ویژه ایده آل برای بازی در نمایش تصاویر بیشتر در هر ثانیه به صورت قابل توجهی کمتر لگ.

بر خلاف وان پلاس 7T طرفدار وان پلاس 7T را در نزدیکی لبه-به-لبه صفحه نمایش است که همیشه تا کمی به خطر بیافتد نمایشگاه ظریف شکاف که خانه های این گوشی را دوربین عکاسی از خود. بسته به اگر شما از طرفداران از خواهر و برادر بزرگتر خود را پاپ آپ دوربین این ممکن است یا یک برکت یا یک علامت در مقابل وان پلاس 7T. من شخصا از ذهن نیست این شکاف و این قطعا یکی از کوچکترین من دیده ام در گل سرسبد.

گذشته از آن خیره کننده صفحه نمایش وان پلاس 7T همچنین نقش میزبان را به یک سه گانه سنسور آرایه در آن دوربین عقب. این شامل 48MP اصلی سنسور 12MP تله سنسور عکس و 16MP گسترده ای فوق العاده سنسور ارائه واقعا همه کاره تجربه تیراندازی یش بر روی پشت گوشی های هوشمند خود را. با این مجموعه شما می توانید انتظار به ضربه محکم و ناگهانی برخی از دوست داشتنی, ماکرو-عکس و همچنین مناسب تصاویر در نور کم با وان پلاس' Nightscape حالت.

از نظر عمر باتری شما تجربه بسیار صالح عملکرد از OnePlus 7T با آن 4000mAh همراه با افزایش سریع شارژ بیش از حد با 30 دقیقه زمان شارژ توقیف شما 70% باتری.

خیره کننده تلفن ارائه می دهد که ویژگی های حق بیمه مانند یک سه گانه آرایه تنظیم کردن دوربین و 90Hz refresh rate, وان پلاس 7T برای تلفن های موبایل مانند آن را باید نزدیک به 1000 پوند علامت از آن است. در حال حاضر با £80 lobbed کردن آن RRP شما می توانید برای فقط £469 – یک مقدار بیشتر در نرخ مقرون به صرفه برای هر کسی که در اواسط ردیف بازار است.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن