شارژ سریع: اندروید نیاز به کپی کردن این iOS 14 کلاهبرداری

آن شده است یک هفته بزرگ برای شرکت اپل WWDC در نظر گرفتن محل و اطلاعیه ها حذف خواهد شد که به شکل تجاری برای سال

توسط POSHTIBANNEWS در 7 تیر 1399

آن شده است یک هفته بزرگ برای شرکت اپل WWDC در نظر گرفتن محل و اطلاعیه ها حذف خواهد شد که به شکل تجاری برای سال آمده است.

یکی از نکات برجسته بود iOS 14 و این نرم افزار است که به شما قدرت آیفون 12 هنگامی که آن را راه اندازی بعد از این سال است و آن را سازگار با تمام اپل گوشی به آیفون 6S و اصلی SE.

بزرگ صحبت کردن نقطه بر لب همه اگر فقط چگونه بسیاری از کلاسیک ویژگی های آندروید به نظر می رسد در iOS 14 توان آن را به ویدجت بر روی صفحه اصلی یا app drawer (انواع). هنوز هم وجود دارد بسیاری اندروید است که می توانید از این نسخه. در اینجا چهار iOS ویژگی های ما خیلی دوست دارم برای دیدن در نسخه های آینده از نرم افزار Google.

1. Stackable ویدجت

بله ما می دانیم: آندروید تا به حال ویدجت پس از شروع. اما اپل پیاده سازی در حال حاضر به نظر می رسد به مراتب بهتر از آنچه ما می بینیم در جای دیگر و در واقع خیلی بیشتر بود عالی کاشی های زنده از ویندوز تلفن.

بیشتر طرح های یکنواخت کنار یک کلید به روز رسانی ویجت ما دوست دارم برای آمدن در سراسر به اندروید است stackable ویدجت. در iOS 14 شما می توانید پشته ویدجت های متعدد در بالای هر یک از دیگر و حرکت آنها را از طریق اجازه دادن به شما مقدار زیادی از اطلاعات در دست بدون به خطر انداختن صفحه نمایش املاک و مستغلات.

هوشمند اپل پشته ویجت است که یک ایده هوشمندانه بیش از حد: شما با دادن اطلاعات مختلف با توجه به آنچه در iOS فکر می کند شما می خواهید به خدمت گرفته شود که در آن زمان خاص. شاید آن را به شما نشان می دهد آب و هوا در صبح و یا نقشه های اپل اطلاعات هنگامی که آن فکر می کند شما شروع خود را محاسبه.

مرتبط: چگونه برای دانلود iOS 14

2. بهره برداری از تلفن های واقعی برای اقدامات

اپل دسترسی به گزینه های عالی هستند و یک ترفند جدید در iOS 14 به شما اجازه انجام اقدامات توسط هر دو یا سه برابر بهره برداری از پشت تلفن.

این به شما می دهد دسترسی سریع به اقدامات بگو باز کردن سیری و یا اقدام یک میانبر بدون نیاز به هر گونه دکمه های واقعی.

مرتبط: بهترین آیفون

3. نگه داشتن تصویر در تصویر در حال پخش کردن صفحه نمایش

یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به آیفون در iOS 14 شده است که در اطراف آندروید برای چندین سال است که تصویر در تصویر پشتیبانی می کند. این اجازه می دهد تا شما موسیقی پاپ یک ویدیو که در حال حاضر به یک پنجره جداگانه بنابراین شما می توانید در ادامه به تماشای آن را در حالی که شما در حال ارسال یک ایمیل و یا مرور وب است.

در حال حاضر در iOS 14 می رود یک گام بالاتر از آنچه که شما می توانید در آندروید با اجازه دادن به شما مخفی کردن P-I-P پنجره نگه دارید و صدا بازی. یک نیشگون گرفتن و کشیدن کوچک اما بسیار مفید است.

مرتبط با: چه تلفن را دریافت iOS 14?

4. با استفاده از تلفن خود به عنوان یک کلید ماشین

یکی از این بیشتر باید ما می گویند تو رفتگی در دیوار ' ویژگی های معرفی شده در iOS 14 توسط کلید ماشین. ایده این است که این اجازه می دهد تا به شما استفاده از تلفن خود را به خودرو خود را وارد کنید, اما واقعا این فقط شروع است. شما می توانید به اشتراک گذاری دسترسی به ماشین با دیگران و شما می توانید تغییر دهید چه اقدامات آنها می تواند انجام دهد ،

در حال حاضر این کار را تنها با یک BMW, اما آن را مربوط به اینده ایده است که قطعا خواهد آمد برای آندروید, وقتی که محبوبیت خود را و رسیدن به گسترده تر.

شارژ سریع است که ما ستون هفتگی در همه چیز موبایل تکنولوژی از شایعات و نشت به چگونه ما احساس می کنیم در مورد وضعیت فعلی فن آوری. پیدا کردن آن را در بررسی مورد اعتماد هر شنبه صبح.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن