جریان HBO حداکثر در at&T نیست تعداد نسبت به کلاه داده

جریان محتوای ویدئویی مصرف داده که یک واقعیت است. اما به نظر می رسد که اگر شما یک AT&T مشترک و شما نیز عضو

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

جریان محتوای ویدئویی مصرف داده که یک واقعیت است. اما به نظر می رسد که اگر شما یک AT&T مشترک و شما نیز عضو HBO حداکثر (که راه اندازی در اواخر مارس) به نظر می رسد جریان HBO حداکثر در دستگاه تلفن همراه خود را نمی خواهد در واقع تعداد نسبت به کلاه خود را داده به این معنی که شما اساسا قادر به آن جریان نامحدود بدون هیچ گونه نگرانی در مورد آن را مصرف داده تلفن همراه خود تخصیص.

تبلیغات

این بود که در ابتدا آورده تا در طول Vergecast که در آن آنها صحبت با تونی Goncalves, AT&T اجرایی مسئول HBO حداکثر. از آنها خواسته Goncalves اگر HBO حداکثر خواهد تعداد نسبت به داده های کاربر کلاه, که در آن Goncalves ادعا نیست که پاسخ دهد اما AT&T بعد دنبال کرد تا با تایید است که آن را نمی خواهد.

این است که با توجه به حمایت داده های سیستم است که اجازه می دهد تا شرکت ها برای پرداخت حامل مانند AT&T به محروم کردن خود از داده های کلاه. در راه آن خواهد بود مانند جریان شرکت برای پرداخت داده های کاربر است. اما لازم به ذکر است که پس از AT&T صاحب HBO آنها اساسا پرداخت خود را دارند.

خبر بد این است که این فقط برای HBO Max بنابراین اگر شما با استفاده های مختلف پخش آنلاين خدمات مانند Netflix بکشد و یا دیزنی+ و سپس آن را به دفعات مشاهده شده نسبت به داده های خود را کلاه بنابراین شما ممکن است بخواهید به نگه داشتن چشم را برای آن.

در زمینه تلفن های همراه >عمومی. بیشتر بخوانید درباره AT&T, سرگرمی, Hbo و فیلم. منبع: theverge



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن