iOS 13.6 امکانات: CarKey, اپل, اخبار, صوتی, داستان, سلامت, علائم و بیشتر

اپل در iOS 13.6 و iPadOS 13.6 که به ارمغان می آورد جدید CarKey دیجیتال کلید ماشین از ویژگی های جدید و محتوای ص

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

اپل در iOS 13.6 و iPadOS 13.6 که به ارمغان می آورد جدید CarKey دیجیتال کلید ماشین از ویژگی های جدید و محتوای صوتی در اپل اخبار جدید, سلامت و امکانات و پشتیبانی به صورت خودکار سیستم عامل محبوبیت.

این به روز رسانی است که امروز در دسترس است به احتمال زیاد نهایی iOS افزایش 13 قبل از اپل رول iOS 14 به مصرف کنندگان این پاییز.

تیتر ویژگی CarKey که قادر خواهد ساخت رانندگان خودروهای سازگار برای به اشتراک گذاشتن کلید های دیجیتال اجازه می دهد اتومبیل به قفل و رانده شده بدون نیاز به یک کلید فیزیکی.

در حال حاضر پشتیبانی محدود است به برخی از نام تجاری جدید مدل های بی ام و (به معنای واقعی کلمه خارج از خط تولید این ماه) اما ویژگی که انتظار می رود برای به دست آوردن عمده و برجسته در سال به آمده است. و همچنین جدیدتر اپل این ویژگی را نیز با یک اپل دیده بان سری 5 یا جدیدتر.

این تکنولوژی با استفاده از NFC با کلید های دیجیتال به عنوان آسان برای به اشتراک گذاشتن به عنوان یک iMessage. امید است که این تکنولوژی می توانید خودرو های بسیار ساده تر است.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

این به روز رسانی نرم افزار است که می تواند در حال حاضر نیز به ارمغان می آورد قابل توجه اپل اخبار به علاوه به روز رسانی است که اضافه کردن حرفه ای به روایت داستان صوتی و همچنین تمرکز بیشتر بر اخبار محلی از برخی از مناطق ایالات متحده است. نیز وجود دارد یک جدید رایگان صوتی جلسه های روز داستان بالا که همچنین به نظر می رسد در این پادکست برنامه.

در یک اتاق خبر ارسال این شرکت توضیح داد: "آغاز امروز, اخبار اپل تولید خواهد شد حدود 20 صوتی داستان یک هفته در سراسر طیف گسترده ای از منافع است. نقل از صدای بازیگران حرفه ای این نسخه های صوتی از برخی از بهترین ویژگی های گزارش و فرم قطعه منتشر شده توسط Esquire, ماهیت, سریع, شرکت, GQ, New York magazine, Sports Illustrated, زمان, Vanity Fair, Vogue سیمی و بیشتر و روزنامه ها از جمله لس آنجلس تایمز و وال استریت ژورنال. داستان صوتی در حال حاضر در دسترس برای اپل اخبار ویژه مشترکین در ایالات متحده است."

سلامت برنامه دستاوردهای جدید دسته علائم است که اجازه می دهد تا به کاربران برای ثبت تغییرات در راه آنها احساس و اینکه آیا آنها در حال تجربه درد و سردرد و تهوع و تغییرات اشتها و بیشتر.

در نهایت در کنار برخی از رفع اشکال و پیشرفت های اپل در حال حاضر اجازه می دهد تا کاربران را انتخاب کنید در صورتی که مایل به دانلود خودکار به روز رسانی های آینده به دستگاه خود را اگر آنها به Wi-Fi متصل.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن