گوگل نشان می دهد آندروید 11 emoji از جمله بازگشت کلاسیک

آندروید 11 وعده داده می شود یک جهش بزرگ رو به جلو برای سیستم عامل. آن را به شما پیشنهاد اصلاحی, اطلاعیه ها, حب

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

آندروید 11 وعده داده می شود یک جهش بزرگ رو به جلو برای سیستم عامل. آن را به شما پیشنهاد اصلاحی, اطلاعیه ها, حباب چت و yada-yada-yada به ما بگویید که در مورد شکلک در حال حاضر ،

به جشن جهانی Emoji روز است که امروز گوگل به اشتراک گذاشته شده است این طرح برای کل 117 شکلک های جدید است که در دسترس خواهد بود در آندروید 11 هنگامی که آن را می رسد بعد از این سال.

طرح گوگل تفسیر Emoji 13.0 طرح های پیشنهاد شده توسط کنسرسیوم یونیکد. آنها را شامل 62 شخصیت های جدید و 55 رنگ پوست و جنسيت انواع. بنابراین برای مثال یک زن وجود دارد در یک لباس مخصوص مهمانی رسمی زن و یک مرد با پوشیدن حجاب. نیز وجود دارد برخی از جنسیت خنثی توصیفاتی از یک فرد تغذیه نوزاد.

برخی از شخصیت های جدید در هیچ منظور خاص شامل تصاویر از آناتومی قلب و ریه ها (چگونه 2020!), یک قوری یک تمل یک پینیاتا یک سوسک یک خرس قطبی یک نینجا یک گاومیش کوهان دار امریکایی بیش از حد یک پیستون توالت و یک قبر (دوباره که خیلی بر روی نام تجاری برای سال 2020).

کسانی که با استفاده از آندروید 11 بتا در حال حاضر می توانید نمونه به برخی از این, اما این اولین بار است که ما شاهد Google به اشتراک گذاری این شخصیت است که در آن می گوید نیز طراحی شده را به ایستادگی کردن بیشتر زمانی که سیستم گسترده ای تیره حالت فعال است.

گوگل گفت: بسیاری از حیوانات در این خط در حال حاضر نگاه کنید خیلی معتبر تر به لطف کار با آکواریوم خلیج مانتری و اشکال ویکتوریا باغ وحش. هشت پا در خاص به نظر می رسد بسیار معتبر به عنوان نشانی از spouting نهنگ. بسیاری از مردم نیز احساس بسیار هیجان زده در مورد کلاسیک لاک پشت از emoji اندروید 7.1 قضاوت توسط رسانه های اجتماعی.

گوگل می گوید: "علاوه بر ایجاد شکلک های جدید ما در زمان یک نگاه در برخی از مورد علاقه ما! به ما تکیه بیشتر و بیشتر بر روی ارتباطات دیجیتال خیلی از آنچه که باعث می شود چهره به چهره چت آسان از دست داده است. به همین دلیل است که ما بسیار خوشحال هستیم به برخی از گرما به دوستان کوچک ما دوباره; شاید چند نگاه کمی آشنا است. 🙂 این درست است که پادشاه بازگشته است با یک تب و تاب بودن تا به چند از دوستان خود. پس از همه, ما وعده داده شده به حفاظت از این کامل لاک پشت با ما زندگی می کند."

گوگل نیز نشان دادن خاموش جدید بتا برای Gboard صفحه کلید فراهم می کند که دسترسی سریع به طور معمول با استفاده از emoji.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن