آمازون خرید خود رانندگی راه اندازی Zoox اما نه به صورت خودکار تحویل

آمازون اعلام کرده است آن را خریداری کرده است خود رانندگی سوار-نقطه شروع تا Zoox گزارش $1.2 میلیارد دلار است. ا

توسط POSHTIBANNEWS در 7 تیر 1399

آمازون اعلام کرده است آن را خریداری کرده است خود رانندگی سوار-نقطه شروع تا Zoox گزارش $1.2 میلیارد دلار است.

اگر افکار خود را بلافاصله تبدیل به مستقل آمازون نخست وسایل نقلیه مسلط بزرگراه که ظاهرا نیست که در آن شرکت سر در است.

این است که نمی acquihire برای به دست آوردن تکنولوژی آمازون گفته است که قصد در آوردن ماموریت این شرکت به ثمر. این شرکت می گوید Zoox پیشگام آینده سوار-نقطه "با طراحی خودمختار تکنولوژی از زمین تا با مسافران مقابل از ذهن" و می خواهد آنها را به با آن.

آمازون می گوید فعلی تیم اجرایی خواهد شد و منجر به ادامه این راه و این شرکت است که در عمل از سال 2014 خواهد بود مستقل و کسب و کار. آیا آمازون را به دخالت در کسب و کار باقی مانده است دیده می شود.

مرتبط: بهترین فن 2020

"Zoox است کار به تصور و ابداع و طراحی در سطح جهانی خودمختار سوار-نقطه تجربه" گفت: Jeff Wilke مدیر عامل شرکت آمازون در سراسر جهان مصرف کننده در یک پست وبلاگ. "مانند آمازون Zoox پرشور در مورد نوآوری و در مورد مشتریان خود و ما هیجان زده برای کمک به با استعداد Zoox تیم را به چشم انداز خود را به واقعیت در سال های پیش رو است."

کسب می کند آمازون یک رقیب مستقیم با گوگل Waymo و بارگذاری در ماشین خود رانندگی عرصه است که تبدیل شدن به فوق العاده رقابتی به عنوان کشور آماده شدن برای خودمختار آینده. آن را نیز قرار می دهد این شرکت در برابر ایلان تسلا که در حال حاضر در رقابت با مدیر عامل شرکت آمازون Jeff Bezos در فضای خصوصی قلمرو. مشک تا به حال به طور معمول مشک واکنش در توییت زیر.

"این کسب جامد Zoox تاثیر در رانندگی خودمختار صنعت" گفت: Aicha Evans, مدیر عامل شرکت Zoox. "ما را ساخته اند گام های بلندی با ما هدف ساخته شده به روش امن و مستقل تحرک و ما فوق العاده با استعداد تیم کار هر روز برای تحقق این چشم انداز. ما در حال حاضر حتی بیشتر فرصت برای تحقق بخشیدن به یک به طور کامل خودمختار آینده است."

"پس از Zoox آغاز شش سال پیش ما شده اند فوق العاده متمرکز بر ما زمین تا رویکرد مستقل تحرک گفت:" جسی لوینسون Zoox بنیانگذاران و CTO. "آمازون پشتیبانی خواهد شد به طور قابل توجهی سرعت بخشیدن به مسیر ما به ارائه امن و لذت بخش حمل و نقل به جهان است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن