گوگل تبدیل به واقعیت افزوده برای کمک به اجتماعی فاصله

ماه گذشته Snapchat راه اندازی یک لنز جدید که با استفاده از واقعیت تقویت برای کمک به کاربران برای دریافت یک اید

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

ماه گذشته Snapchat راه اندازی یک لنز جدید که با استفاده از واقعیت تقویت برای کمک به کاربران برای دریافت یک ایده بهتر از چگونه دور از هم مردم باید ایستاده به دور از مردم دیگر با توجه به اجتماعی فاصله. ایده این است که جایگاه خاصی در فاصله ای دور از دیگران آن را کاهش می دهد شانس coronavirus ،

تبلیغات

اگر شما یک کاربر Snapchat اما می خواهم به یکی از ویژگی های شما ممکن است در شانس چون گوگل اعلام کرده چیزی مشابه خود را. دوبله Sodar این با استفاده از WebXR به ارائه ویژگی های مشابه اما بهترین بخش این است که آن را نشانی از نیاز کاربران را به دانلود هر گونه نرم افزار. آن را در واقع می تواند راه اندازی در مرورگر تلفن خود را.

اما ما باید توجه داشته باشید که این نمی خواهد کار با تمام گوشی های. برای شروع, آن کار نمی کند در دستگاه های iOS. ثانیا حتی با گوشی های آندروید, آن را نمی خواهد کار با همه آنها. هیچ لیست سازگاری اما ما آمده اند در سراسر نظرات که نشان می دهد که آن را برای همه کار نمی کند.

کاربران اندروید ممکن است نیاز به یک دستگاه است که ارکر سازگار بنابراین اگر دستگاه شما و سپس شاید آن می تواند کار کند. در هر صورت اگر شما می خواهید آن را به اتمام فقط سر در را به گوگل Sodar وب سایت بر روی دستگاه تلفن همراه خود را و آن را برای چرخش.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره واقعیت افزوده (AR) Coronavirus Covid-19 و گوگل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب