مارول انتقام جویان سیستم مورد نیاز : مونتاژ با این مشخصات کامپیوتر توصیه می شود

انتقام جویان مارول در نهایت گرفتن اولین بازی ویدئویی مناسب آنها سزاوار، و ما حداقل ذکر شده و توصیه می شود مشخص

توسط POSHTIBANNEWS در 14 شهریور 1399

انتقام جویان مارول در نهایت گرفتن اولین بازی ویدئویی مناسب آنها سزاوار، و ما حداقل ذکر شده و توصیه می شود مشخصات مورد نیاز برای دریافت بیشتر از بازی.

پس از اولین بار در سال 2019 اعلام شد، کریستال دینامیک را در حق رای دادن انتقام جویان در نهایت تبدیل به یک واقعیت است. قادر بودن به گام به کفش شخصیت های کلاسیک مارول دوست دارد مرد آهنی، ثور و هالک باور نکردنی، احساس می کند مانند یک مسابقه ساخته شده در بهشت، و آن را حتی بهتر با اضافه شدن تازه وارد مارول، کمالا خان ساخته شده است.

اینجا را کلیک کنید اگر شما می خواهید به خواندن حکم کامل ما در انتقام جویان مارول است، اما اگر شما می خواهید به دانستن تمام مشخصات شما نیاز به بازی در حال اجرا بر روی دکل شخصی خود را، و سپس فقط نگه داشتن اسکرول.

مارول انتقام جویان سیستم مورد نیاز -- مشخصات حداقل

حداقل مشخصات شبیه ساز پرواز پردازنده اینتل i3-4160 یا معادل AMD رم رم 8GB ذخیره سازی 75GB فضای موجود Gpu انویدیا GTX 950 / AMD 270 Directx نسخه 11 کارت صدا DirectX سازگار سیستم عامل ویندوز 10

هنگامی که آن را به حداقل مشخصات مورد نیاز می آید، انتقام جویان مارول در واقع کاملا معقول است. برای هر دو پردازنده و کارت گرافیک، مدل های توصیه شده مدت هاست که از نخست خود عبور کرده اند و بنابراین اگر شما اتفاق نمی افتد آنها را در حال حاضر، آنها را می توان برای سرقت دست دوم برداشت.

تنها چیزی که باید از آن آگاه باشید توصیه می شود 75GB از ذخیره سازی در دسترس است. در مقایسه با ا شبیه ساز پرواز مایکروسافت و برخی دیگر از بازی های کامپیوتر مدرن، این خیلی بد نیست، اما قطعا ارزش چک کردن برای دیدن اگر شما فضا برای اولین بار.

مرتبط: الزامات سیستم شبیه ساز پرواز

Marvel's Avengers

مارول انتقام جویان سیستم مورد نیاز -- مشخصات توصیه می شود

اگر شما می خواهید برای دریافت بیشتر از انتقام جویان مارول، این تنها مشخصات شما نیاز به نگاه کنید. با معیارهای ذکر شده در بالا، شما احتمالا به دنبال صرف حدود 400 پوند در GPU و پردازنده ترکیب شده است. البته، که در حال کار بر روی این فرض است که شما نیز توصیه می شود 16GB RAM و مهمتر از آن، 110GB ذخیره سازی در دسترس است.

110GB heck از بسیاری از ذخیره سازی است, حتی برای دکل های بالا پایان, بنابراین شما احتمالا می خواهید برای سرمایه گذاری در گسترش SSD اگر شما یکی در حال حاضر.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن