وان پلاس 8 Pro دوربین به روز رسانی حذف بحث برانگیز 'X-ray vision' ویژگی

وان پلاس است نقل مکان کرد به حمله کردن به اصطلاح 'X-Ray Vision' ویژگی دوربین در وان پلاس 8 نرم افزار فعال است

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

وان پلاس است نقل مکان کرد به حمله کردن به اصطلاح 'X-Ray Vision' ویژگی دوربین در وان پلاس 8 نرم افزار فعال است که کاربران برای دیدن از طریق اشیاء خاص.

این Photochrom از ویژگی های است که به ما اجازه نظیر فراتر از بیرونی تبادل نظر و دیدگاه خود را به اجزای داخلی است که در تنظیم جدید OxygenOS 10.5.10 به روز رسانی نورد از امروز در اروپا است.

این به روز رسانی را نفی بالقوه برای ویژگی شود (آن را نیز قادر به همکار از طریق برخی از لباس نازک) اما کاهش تا حدودی غیر عمدی سود ارائه شده توسط Photochrom از ویژگی های.

وان پلاس دارای ببینید-اره با غیر فعال کردن و دوباره فعال کردن این ویژگی اما امروز به روز رسانی ظاهرا پاک همه چیز برای, خوب, در حالی که حفظ Photochrom ویژگی ها در گوشی.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

یک XDA توسعه دهندگان عضو انجام داده است برخی از حفاری در به روز رسانی و معتقد است که رفع شامل دوربین اصلی با سنسور.

این سایت می نویسد: "این تعمیر با بهره گیری از دوربین اصلی اصلی عکس منظره یاب بلکه لایه اطلاعات از رنگ فیلتر دوربین در بالا برای Photochrom اثر است. بنابراین اگر شما بلوک رنگ فیلتر دوربین را با انگشت خود را به شما از دست دادن در Photochrom اثر است."

در جای دیگر امروز به روز رسانی به رفع یک مشکل که مانع آمازون نخست تصویری و از Netflix پخش ویدئو HD squishes یک اشکال است که مانع برخی از کاربران از شارژ باتری فراتر از 90% و بسته های نرم افزاری در اندروید وصله امنیتی برای ماه ژوئن.

در بررسی ما از وان پلاس 8 Pro خود ما حداکثر پارکر نوشت: "من بسیار تحت تاثیر قرار با این دوربین در وان پلاس 8 Pro. آن را در لبه های punchier بیشتر اشباع شده کنار تصاویر با آسمان به دنبال ویژه, آبی, اما این اتفاق منجر به خوش عکس که دستگیر می شوند به سرعت."

این دستگاه به دست آورده 4.5/5 ستاره نقد و بررسی از بررسی مورد اعتماد پاداش بزرگ آن و صفحه نمایش و قدرت پردازش و شارژ بی سیم. X-ray vision نمی آمد به آن جای تعجب نیست.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن