آیفون 12 می تواند کشتی با 20W Power Adapter

اپل اپل پشتیبانی از شارژ سریع, اما این چیزی است که اپل همراه با گوشی های هوشمند خود. به جای مشتریان در حال انت

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

اپل اپل پشتیبانی از شارژ سریع, اما این چیزی است که اپل همراه با گوشی های هوشمند خود. به جای مشتریان در حال انتظار برای خرید/استفاده جداگانه آداپتور برق مک بوک Pro همراه با یک USB-C به کابل رعد و برق. این را اضافه کنید تا در هزینه های, اما این بهایی است که کاربران نیاز به پرداخت برای استفاده از شارژ کردن سرعت.

تبلیغات

اما خبر خوب این است که با آیفون 12 اپل می تواند بسته بندی قوی تر آداپتور برق. این است که با توجه به توییت توسط آقای سفید که ادعا می کند که آیفون 12 ممکن است با یک 20W power adapter. شما را به برخی از زمینه آی فون 11 می آید با یک 5W آداپتور برق در حالی که بالاتر پایان, آیفون, 11 Pro همراه با یک 18W آداپتور برق.

فرض کنید که اپل چوب به همان طرح نامگذاری آنها را به عنوان ما مطمئن هستیم که اگر این توییت به این معنی است که کل آیفون 12 صف اخذ خواهد شد این 20W آداپتور برق و یا اگر تنها مدل بالاتر پایان آن را دریافت خواهد کرد اما امیدوارم آن است که سابق به عنوان سریع شارژ چیزی است که در گوشی های آندروید تا به حال در حالی که برای در حال حاضر پس از آن شرم آور خواهد بود اگر اپل به shortchange مشتریان خود است.

گنجاندن یک قوی تر آداپتور برق نیز حس می کند هنگامی که شما در نظر است که شایعات آیفون 12 پشتیبانی خواهد کرد 5G. به عنوان 5G است و انتظار می رود قدرت بیشتر گرسنه داشتن توانایی به سرعت آب خود گوشی باید کمک کند تا برای از دست دادن عمر باتری.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن