سونی PS5 آینده از بازی رویداد موکول برای ژوئن 11

سونی دوباره آن در آینده از بازی جریان زندگی که در آن ما را دریافت کنید ما در نگاه اول PS5, بازی برای این آینده

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

سونی دوباره آن در آینده از بازی جریان زندگی که در آن ما را دریافت کنید ما در نگاه اول PS5, بازی برای این آینده پنج شنبه ژوئن 11.

بازی غول پیکر به تعویق افتاد این رویداد در اصل برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 4 در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش در ایالات متحده و فراتر از آن در میان اعتراضات گسترده بیش از خشونت پلیس.

در مختصر یوتیوب تیزر در دوشنبه سونی نشان داد این رویداد خواهد شد در حال حاضر برگزار دقیقا یک هفته بعد از اصل برنامه ریزی شده در ژوئن 11 در 9 ساعت زمان انگلستان.

مرتبط با: Sony PS5 آخرین

"به ما بپیوندید برای یک نگاه در آینده از بازی. سازمان دیده بان جریان زنده در ژوئن 11 در 9PM (BST)" شرکت می افزاید: در شرح مختصری از پلی استیشن اروپا حساب. این جریان در دسترس خواهد بود در زندگی PlayStation.com/PS5.

این رویداد قبلا این موضوع بسیار هیجان داده آن را ویترین جدید پلی استیشن 5 بازی برای اولین بار جلوتر از کنسول های انتشار نسبت به پایان سال 2020 است.

اما سونی تا به حال گفت: ژوئن 4 نبود زمان مناسب برای جشن و گفت: می خواستم برای اطمینان از مهم صداها شنیده می شد. در یک صدای جیر جیر این شرکت نوشت: "ما تصمیم گرفته اند برای به تعویق انداختن پلی استیشن 5 رویداد برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 4. در حالی که ما درک علاقهمندان به بازی در سراسر جهان در حال هیجان زده برای دیدن PS5 بازی ما احساس نمی کند در حال حاضر است زمان برای جشن و در حال حاضر ما می خواهیم به عقب بایستد و اجازه می دهد مهم تر صداها شنیده شود."

یک هفته بعد سونی بداند آن را مناسب برای حرکت رو به جلو با مشتاقانه پیش بینی رویداد به عنوان آن را همچنان به ساخت نسبت به نسل بعدی کنسول بازی. این شرکت نشان داد نیست مقدار مورد انتظار از این رویداد اما پارسه خواهد بود انتظار اولین قبلا دیده و امیدوارم برخی از فیلم گیم پلی بیش از حد.

در حالی که ما دیده ایم جدید PS5 DualSense کنترلر سونی هنوز برای فاش کردن پلی استیشن 5 کنسول طراحی خود را. شاید ما می توانیم انتظار می رود سونی را به لفاف بسته بندی کردن سخت افزار جدید بیش از حد ؟

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن