سامسونگ در حال ساخت آن را آسان تر برای ردیابی دستگاه های کهکشان از دست رفته خود را

سامسونگ در حال به روز رسانی برنامه Find My Mobile خود برای کمک به ردیابی گوشی های هوشمند از دست رفته است، حتی

توسط POSHTIBANNEWS در 3 شهریور 1399

سامسونگ در حال به روز رسانی برنامه Find My Mobile خود برای کمک به ردیابی گوشی های هوشمند از دست رفته است، حتی زمانی که به یک Wi-Fi یا شبکه داده تلفن همراه متصل نیستند.

به روز رسانی به ارمغان می آورد 'آفلاین پیدا کردن' ویژگی, که اهرم میلیون ها دستگاه کهکشان خارج وجود دارد در وحشی به منظور ردیابی گوشی های از دست رفته. به روز رسانی سامسونگ، که توسط ماکس Winebach از توسعه دهندگان XDA (از طریق آستانه) خال خال دار شد، کار می کند بسیار همان راه به عنوان ردیاب کاشی زمانی که خارج از محدوده بلوتوث معمول است.

هنگامی که برنامه نمی تواند گوشی را از طریق یک اتصال آنلاین ردیابی کند، با شبکه دستگاه های Galaxy مشورت خواهد کرد تا ببیند آیا یکی از آنها می تواند آن را ردیابی کند یا نه. مشخص نیست که چگونه، اما به احتمال زیاد از امضای بلوتوث منحصر به فرد دستگاه ها استفاده می کند.

کسانی که روشن کردن این ویژگی نیز اطمینان حاصل شود صاحبان کهکشان می توانند شرکت و کمک به دیگر کاربران کهکشان پیدا کردن تلفن های از دست رفته خود را. صاحبان دستگاه کهکشان در حال هشدار به روز رسانی از طریق اطلاع رسانی فشار. کاربران قادر خواهند بود در صورت نگرانی از حریم خصوصی، مکان خود را رمزگذاری کنند.

به روز رسانی به برنامه می خواند، نشان داده شده در یک تصویر منتشر شده توسط Winebach: "این اجازه خواهد داد که تلفن خود را توسط دستگاه های کهکشان افراد دیگر در بر داشت زمانی که آن را به یک شبکه متصل نیست. این اجازه خواهد داد که تلفن خود را به اسکن برای دستگاه های کهکشان از دست رفته است که ممکن است در نزدیکی استفاده می شود. شما همچنین پیدا کردن ساعت و گوش اگر این آخرین دستگاه آنها متصل به بود."

این شرکت هنوز این ویژگی را از طریق کانال های رسمی خود اعلام نکرده است، اما در حال حاضر برای کاربرانی مانند وینباخ که به استفاده از بتا یا پیش برد نرم افزار در توییت خود اشاره ای نمی کند، وجود دارد. همچنین مشخص نیست که آیا به روز رسانی به تمام گوشی های هوشمند اخیر سامسونگ گلکسی می آید یا نه.

آیا شما فکر می کنید این علاوه بر خوبی به کهکشان پایدار است؟ در نظراتی که در توییتر منتشر @trustedreviews به ما اطلاع دهید.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن