محققان ادعا می کنند Oura هوشمند حلقه می تواند تشخیص Coronavirus در اوایل

در ماه مارس ما گزارش شده در یک دستگاه به نام Oura هوشمند حلقه است که در آن سازندگان آن همکاری با محققان و متخص

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

در ماه مارس ما گزارش شده در یک دستگاه به نام Oura هوشمند حلقه است که در آن سازندگان آن همکاری با محققان و متخصصان مراقبت های بهداشتی برای دیدن اگر دستگاه قادر به تشخیص coronavirus در اوایل. به عنوان آن معلوم است. محققان از دانشگاه وست ویرجینیا را (باختری) راکفلر موسسه علوم اعصاب (RNI) و باختری پزشکی را در بر داشت که آن را قادر به تشخیص coronavirus علائم مربوط به سه روز زود با 90 درصد دقت و صحت.

تبلیغات

پس چرا این مهم است ؟ این مهم است زیرا تشخیص زود هنگام بدان معنی است که کسانی که آلوده می تواند درمان قبل از آن پیشرفت به چیزی بیشتر شدید. به عنوان ویروس است که racking تا کاملا تکان دهنده مرگ و میر تشخیص زود هنگام می تواند به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی و همچنین کاهش ميزان عفونت.

قادر به جداسازی و قرنطینه کسانی که آلوده می شوند را کاهش می دهد تعداد افرادی که ممکن است در تماس با آمده و انتقال ویروس است. این Oura حلقه آثار توسط شرکت کنندگان درخواست برای پیگیری چیزهایی مانند سطح استرس خود را, اضطراب, حافظه و همچنین روانی بیومتریک.

حلقه طول می کشد و سپس این داده ها و ترکیب آن با عوامل دیگر مانند دمای بدن و ضربان قلب و الگوهای خواب تنفسی, نرخ و غیره برای رسیدن به یک تشخیص است. که در آن طراحی نشده است به جای واقعی coronavirus تست, بلکه آن را باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ابزار که در آن اگر آن فکر می کند شما باید این ویروس پس از آن شاید شما به دنبال کمک های پزشکی.

در زمینه تبادل نظر >پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 سلامت و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن