Facebook Messenger را در حال حاضر شروع به هشدار به کاربران در مورد کلاهبرداری و Impersonations

در اوایل روز رسانه های اجتماعی آن را نسبتا آسان به اعتماد به پیام شما دریافت شده در این سیستم عامل است. این اس

توسط POSHTIBANNEWS در 3 خرداد 1399

در اوایل روز رسانه های اجتماعی آن را نسبتا آسان به اعتماد به پیام شما دریافت شده در این سیستم عامل است. این است زیرا در آن زمان هنوز بسیاری از مردم با استفاده از آنها و به عنوان مثل وجود دارد فرصت خوبی است که شما صحبت شد می تواند یک فرد واقعی. این روزها آن را غیر معمول نیست برای دریافت پیام های تصادفی و یا درخواست دوستان از غریبه کامل است.

تبلیغات

بسیاری از اوقات این حساب های جعلی طراحی شده برای گسترش کلاهبرداری است. در صورتی که آن را در حال حاضر آشکار Facebook در حال حاضر در تلاش برای انجام بخشی خود را برای هشدار دادن به کاربران در مورد این پیام ها. در حال حاضر هر زمان که شما یک پیام از یک غریبه نیست بخشی از لیست دوستان در Facebook Messenger شما یک هشدار است که آن هم می تواند یک کلاهبرداری و یا یک impersonator.

برای مثال هنگام دریافت یک پیام از یک غریبه مسنجر را به شما نشان می دهد یک هشدار است که ارائه می دهد برخی از مشاوره مانند امتناع از درخواست برای ارسال پول است. برای موارد که در آن یک حساب کاربری که ایجاد شده است به مانند کسی که می دانید مسنجر را نیز به کاربران هشدار می دهند که این حساب به نظر می رسد شبیه به کسی که شما می دانید که شخص شما در حال چت با ممکن است در واقع نمی تواند دوستان خود را.

این ابزار در واقع نمی جلوگیری از کلاهبرداری و یا جای دیگری جا زدن از اتفاق می افتد اما امیدوارم هشدارهای اضافی را به مردم برخی از مکث قبل از آنها به دور از اطلاعات شخصی و یا ارسال پول به scammers.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Facebook, مسنجر و امنیت است. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن