iOS 14 و macOS Big Sur را معرفی پیشرفت های عظیم به حریم خصوصی کاربر

اپل از مدتها تبلیغ خود را به عنوان یک شرکت است که ارزش به حریم خصوصی کاربران است. در واقع با به روز رسانی های

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

اپل از مدتها تبلیغ خود را به عنوان یک شرکت است که ارزش به حریم خصوصی کاربران است. در واقع با به روز رسانی های آینده برای iOS و macOS, به نظر می رسد که اپل به زودی ساخت آن تعهدات به حریم خصوصی و حتی بیشتر چشمگیر-و-مرکز شروع با تغییر چگونه برخی از ویژگی های حفظ حریم خصوصی کار ساخت آنها را انتخاب کردن در ویژگی.

تبلیغات

برای مثال با سافاری اپل به کاربران گزینه ای برای انتخاب کردن از حال پیگیری است اما مشکل این است که چگونه بسیاری از کاربران واقع می دانم که آنها در حال دنبال, در وهله اول, و چگونه بسیاری از آنها را در مورد توانایی انتخاب کردن ؟ ساخت آن را یک انتخاب کردن در ویژگی به این معنی است که برنامه های شما در حال حاضر نیاز به درخواست کاربران اجازه دسترسی به آنها را ردیابی معنی است که باید آن را بسیار واضح به کاربران در سمت راست شروع می شود.

اپل نیز ساخته شده برخی از تغییرات به شفافیت برنامه های که در آن شرکت کرده است تشبیه به برچسب های مواد غذایی شما ممکن است در مواد غذایی است. این به این معنی است که توسعه دهندگان نیاز به کاربران اجازه می دانم چه نوع از داده ها ممکن است جمع آوری شده در آنها را به عنوان آنها با استفاده از این برنامه و اینکه آیا یا نه آنها می توان ردیابی.

این شرکت همچنین معرفی آیکون های جدید در iOS 14 که در آن اگر دوربین گوشی و یا میکروفون فعال شده است سبز یا نارنجی شاخص آیکون ظاهر خواهد شد در نوار وضعیت را به اجازه دهید آنها را می دانیم. در حالی که برنامه در حال حاضر نیاز به اجازه کاربر به منظور دسترسی به میکروفون و دوربین باید آن را بیشتر آشکار است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره iOS, Ios, 14, Macos و حفظ حریم خصوصی. منبع: cnet



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن