اپل از مدتها تبلیغ خود را به عنوان یک شرکت است که ارزش به حریم خصوصی کاربران است. در واقع با به روز رسانی های آینده برای iOS و macOS, به نظر می رسد که اپل به زودی ساخت آن تعهدات به حریم خصوصی و حتی بیشتر چشمگیر-و-مرکز شروع با تغییر چگونه برخی از ویژگی های حفظ حریم خصوصی کار ساخت آنها را انتخاب کردن در ویژگی.
برای مثال با سافاری اپل به کاربران گزینه ای برای انتخاب کردن از حال پیگیری است اما مشکل این است که چگونه بسیاری از کاربران واقع می دانم که آنها در حال دنبال, در وهله اول, و چگونه بسیاری از آنها را در مورد توانایی انتخاب کردن ؟ ساخت آن را یک انتخاب کردن در ویژگی به این معنی است که برنامه های شما در حال حاضر نیاز به درخواست کاربران اجازه دسترسی به آنها را ردیابی معنی است که باید آن را بسیار واضح به کاربران در سمت راست شروع می شود.
اپل نیز ساخته شده برخی از تغییرات به شفافیت برنامه های که در آن شرکت کرده است تشبیه به برچسب های مواد غذایی شما ممکن است در مواد غذایی است. این به این معنی است که توسعه دهندگان نیاز به کاربران اجازه می دانم چه نوع از داده ها ممکن است جمع آوری شده در آنها را به عنوان آنها با استفاده از این برنامه و اینکه آیا یا نه آنها می توان ردیابی.
این شرکت همچنین معرفی آیکون های جدید در iOS 14 که در آن اگر دوربین گوشی و یا میکروفون فعال شده است سبز یا نارنجی شاخص آیکون ظاهر خواهد شد در نوار وضعیت را به اجازه دهید آنها را می دانیم. در حالی که برنامه در حال حاضر نیاز به اجازه کاربر به منظور دسترسی به میکروفون و دوربین باید آن را بیشتر آشکار است.
در زمینه
. بیشتر بخوانید درباره iOS, Ios, 14, Macos و حفظ حریم خصوصی. منبع: cnettinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- سونی تایید این طرح به "معرفی یک فوتی و فوری خط به بالا از عناوین به زودی" برای PS5
- حماسه نشان می دهد Unreal Engine 5 در حال اجرا در PS5
- چگونه به عقب تا آی فون خود را
- مقرون به صرفه Moto G 5G به علاوه طول می کشد 5G اصلی قبل از آیفون 12
- سونی به تعویق افتاد و این هفته PS5 رویداد گسترده در میان ما تظاهرات
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- به نظر می رسد مانند تماس با وظیفه: عملیات سیاه جنگ سرد در Warzone 88801100011088 آشکار خواهد شد<b>Activision </b>اعلام کرده است که Call <b>of Duty: Warzone</b> در حال حاضر به یک 75 میلیون بازیکن سرسخت در تمام سکوها رسیده است، و چگونه به احتمال زیاد قصد دارد قسط بعدی تیرانداز را از طریق رویال نبرد آزاد به بازی آشکار<b> کند.</b> اوایل این هفته، Activision سرانجام پس از حدس و گمان های زیادی که Treyarch و Raven Software استودیوهای پشت ورود امسال در حق رای دادن، که به نظر می خواهد به مردم آشکار خواهد شد خیلی زود تایید کرد. با توجه به این که فقط چند ماه از آن فاصله دارد، ما تعجب می کنیم که پوشش شکسته نشده است. و بعد از نتایج مالی اخیر ش، فعال سازی گسترش یافت که چگونه از منطقه جنگی به عنوان یک ابزار قصه گويی استفاده خواهد کرد و بازاریابی سنتی را به نفع روشی که مستقیماً با مخاطبان درگیر و در حال رشد بازیکنان صحبت می کند، پیش بینی می کند. "موفقیت Warzone و Call of Duty Mobile علاوه بر، البته آنچه که ما همچنان در بازی های ممتاز خود مشاهده می کنیم، یک تن فرصت های جدید برای حق امتیاز ایجاد کرده است." رئیس انتشارات Activision Rob Kostich در پاسخ به Cowen و تحلیلگر شرکت Doug Creutz (از طریق Eurogamer) توضیح داد. مرتبط <b>با: </b> <b>بهترین بازی FPS</b> <blockquote> -اين رسميه منتظر به شما نشان دادن آنچه که ما شده است پخت و پز با @RavenSoftware! — استودیوهای ترایآرچ (@Treyarch) اوت 4, 2020</blockquote> "چیز دیگری که من فکر می کنم، این واقعا برای ما مهم است که آن را به بازاریابی مربوط است از داستان گفتن - از دیدگاه داستان، که در آن ما می توانیم حتی خلاق تر و به همین دلیل و تعامل با طرفداران ما از هر زمان دیگری قبل است." بنابراین، اگر شما به ویژه به Warzone نگاه کنید، نه تنها مانند یک تجربه بازی بزرگ است، بلکه این یک بستر عالی برای ما است که اخبار و اطلاعات جدید فرنچ را مستقیماً با جامعه خود مان به اشتراک گذاریم مثل کاری که قبلا انجام نداده بودیم. بنابراین، این نیز یک تغییر بزرگ و مثبت برای ما به عنوان ما در مورد کسب و کار فکر می کنم." ورود امسال به عنوان "تماس وظیفه" شايعه شده است: جنگ سرد عملیات سیاه، که عنوان و آرم آن در حال حاضر از طریق یک آگهی Doritos به بیرون درز کرده است. نشانه های کوچک در مورد تنظیم نیز ظاهر شده است تا در Warzone برای ماه در حال حاضر, اشاره که این قسط جدید خواهد شد به مدل فصلی رویال نبرد بسیار شبیه به جنگ های مدرن قبل از آن. ما مطمئن شوید که برای به اشتراک گذاشتن جدید تر در آشکار آن را به عنوان آن را پدیدار می شود. تماس با ما از طریق توییتر تماس با ما از طریق لینکداین بازی نویسنده --جید نویسنده بازی های اختصاص داده شده در نقد های قابل اعتماد است. او دسته همه چیز بازی چه آن را اخبار، بررسی، حوادث و یا ویژگی های احمقانه. در خروجی هایی مانند MTV UK، Kotaku و بررسی های مورد اعتماد (... تماس با ما از طریق توییتر تماس با ما از طریق لینکداین برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر
- Rite Aid فروشگاه شده اند با استفاده از تشخیص چهره سیستم برای سال