مقرون به صرفه Moto G 5G به علاوه طول می کشد 5G اصلی قبل از آیفون 12

با قیمت با شروع از £299 موتور G 5G به علاوه در حال رفتن به اصلی ترین و مقرون به صرفه راه برای به دست آوردن یک

توسط POSHTIBANNEWS در 17 تیر 1399

با قیمت با شروع از £299 موتور G 5G به علاوه در حال رفتن به اصلی ترین و مقرون به صرفه راه برای به دست آوردن یک 5G تلفن و آن را به طور جدی فریبنده چشم انداز.

برای سال در حال حاضر Moto G series شده است اوج از 'تلفن ارزان'. آن را یک سر و صدا-محصول رایگان است که تمایل به تمرکز بر روی قابلیت استفاده به جای براق, مشخصات و موتور G8 در حال حاضر ما برای انتخاب بهترین تلفن بودجه شما می توانید خرید.

اما جدید Moto G 5G به علاوه احساس می کند مانند نسل بعدی از سری G; در نظر گرفتن همه چیز را یک گام به آینده و لگد زدن بعد از چند تکرار از دستگاه.

در حالی که این می توانست به نام موتور G9 (و یا به احتمال زیاد G9 Pro) تمرکز است که واقعا در 5G اتصال. ما دیده ایم flagships مانند سامسونگ کهکشان S20 و وان پلاس 8 Pro ویژگی های فن آوری برای سال گذشته است. و اخیرا آن را trickled به اواسط محدوده دستگاه های مانند LG مخملی و موتور Edge اما این یکی از اولین به آن را به کیف پول دوستانه £299 قیمت نقطه (یا £349 اگر شما می خواهید کمی بیشتر RAM, و ذخیره سازی).

با چنین کم شروع قیمت این باید اولین گوشی است که می تواند 5G عادی و ثابت کند که این یک تکنولوژی است که شما نیاز به صرف بیش از یک جایزه دریافت کنید.

چه چیزی باعث Moto G 5G به علاوه احساس حتی بیشتر مانند شروع یک خط جدید از عالی بودجه های همراه است که به آن نمی چسبد 5G پشتیبانی بر روی گوشی و سپس کم در همه جا دیگری است. اسکن برگه مشخصات در اینجا و شما رو به یک دستگاه است که در نگاه اول قطعا احساس می کند مانند آن را به راحتی رفتن به بهتر قیمت آن است.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

نگاهی به نمایش, به عنوان مثال. این یک 90Hz پنل, که به معنی آن تازه خیلی سریع تر از 60 هرتز استاندارد شما می خواهم پیدا کردن در موتور G در دستگاه های. مانند 5G این بود که قبلا یکی از ویژگی های شما می خواهم به احتمال زیاد به صرف کمی بیشتر به دست آوردن. این یک قد بلند, 21:9 پنل بیش از حد با یک صفحه نمایش QHD+ با وضوح و, موتور, می گوید, پشتیبانی از HDR محتوا. به عنوان آن را مشخص شده در غیر این صورت من می خواهم فرض آن یک پانل ال سی دی به جای OLED شما پیدا کردن در موتور لبه. هنوز 90Hz و HDR برای کمتر از £300 چشمگیر است.

وجود دارد مقدار زیادی از موتور لبه DNA در اینجا. این بسته طراحی مشابه البته با پلاستیک پس از اتمام به جای شیشه همراه با همان Snapdragon 765G در قلب آن. بسیاری از جمله ما فکر می کنیم نمی بینیم بودجه 5G تلفن تا به تازگی اعلام کرد 6-سری از تراشه های کوالکام آغاز ورود بعد از این سال و بعد اما این مورد نیست.

از نظر دوربین Moto G 5G به علاوه تعدادی از آنها را. وجود دو دوربین های عکاسی از خود در اطراف ، دور برگشت وجود دارد 5MP کلان 8MP یک 48MP سنسور اصلی راه اندازی. من استفاده از این تلفن هنوز تا عملکرد این مشخصات باید قضاوت زود است اما قطعا تنوع. در طول یک جلسه رویداد برای گوشی موتورولا نیز ذکر تعدادی از ویژگی های دوربین از جمله 'هوش مصنوعی' طراحی نرم افزار (آن را خودکار سوئیچ به حالت شب برای مثال) و قرار گرفتن در معرض طولانی مهارت.

وجود دارد به نظر نمی رسد بسیار از دست رفته از Moto G 5G به علاوه گذشته از افزودنی من کلاس به عنوان یک 'لوکس' مانند یک IP امتیاز و چی شارژ بی سیم. شما می تواند شارژ باتری 5000mAh در 20w و تمام نسخه ها را بسته NFC – همیشه با توجه به یک موتور G. شما حتی به یک جک هدفون و فیزیکی حسگر اثر انگشت.

بسیاری از انتظار می رود آیفون 12 و آن را به شدت شایعه معرفی 5G مدل به داده ها در شبکه های بزرگ به درخشش. اما من فکر می کنم موتورولا ارائه چنین خوب به دنبال (بر روی کاغذ حداقل) دستگاه برای £299 با 5G یک لحظه نقطه عطفی برای تکنولوژی.

مرتبط: بهترین تلفن اواسط محدوده

تنها چیزی که موتورولا ممکن است باید در برابر آن است که چقدر گیج کننده خط G اگر در حال تبدیل شدن. شما نرم افزار مدل برای مثال که فاقد 5G – یک دستگاه تبلیغ به عنوان 'حرفه ای' برای تلفن های موبایل مانند خود را گل سرسبد. این است که همچنین به نام Moto G 5G Plus – اما به نظر نمی رسد حداقل در انگلستان و اروپا به یک استاندارد Moto G 5G. دوباره که فوق العاده گیج کننده است.

شما قادر خواهید بود به انتخاب Moto G 5G به علاوه در هر دو 4/64GB برای £299 یا 6/128GB برای £349. در اروپا آن را در دسترس خواهد بود با شروع ماه جولای 8.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن