سونی تایید این طرح به "معرفی یک فوتی و فوری خط به بالا از عناوین به زودی" برای PS5

سونی Interactive Entertainment تایید کرده است این برنامه به "معرفی یک فوتی و فوری خط به بالا از عناوین" خود را

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

سونی Interactive Entertainment تایید کرده است این برنامه به "معرفی یک فوتی و فوری خط به بالا از عناوین" خود را برای نسل بعدی کنسول ها در آینده نزدیک, اذیت کردن یک پتانسیل آشکار رویداد برای PS5.

اعلام کرد به عنوان بخشی از استراتژی شرکت در جلسه بحث در مورد تمام جنبه های کسب و کار شرکت سونی تایید کرد که بازی باقی خواهد ماند tentpole عنصر موفقیت آن حرکت رو به جلو و با تجاوز به ورود PS5.

گزارش های اخیر از VentureBeat ادعا می کند که سونی قصد دارد برای برگزاری یک رویداد بزرگ در اوایل ماه ژوئن به پرده عناصر آن, آینده, کنسول, که می تواند شامل سخت افزار خود Dualsense کنترل و کتابخانه ها.

دانستن Sony – آنها را مشتاق به نمایش گذاشتن آنچه اختصاصی بازیکنان انتظار می رود در راه اندازی. Demon's Souls بازسازی و افق صفر سحر 2 برخی از این تنها شایعه عناوین در کنار باردار شخص ثالث تلاش مانند Assassin's Creed Valhalla و ندای وظیفه: عملیات سیاه و سفید 5.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

گزارش مذکور آمده است که سونی دیجیتال, رویداد را نمی توان به عنوان بزرگ به عنوان اصل می رود اما هنوز هم باید خانه تعداد قابل توجهی از جزئیات و اطلاعیه ها برای کنسول و مرتبط با آن ها. با توجه سونی شده است نسبتا آرام در اخبار, جبهه ما چیزی کمتر انتظار می رود.

استراتژی شرکت های بزرگ نیز در جلسه نشان داد چند کوچک دیگر جزئیات از جمله این که پلی استیشن در حال حاضر رسیده از 2.2 میلیون مشترک تا پایان مارس سال 2020 است. آن را در مقایسه با رقابت اما نشان دهنده یک رشد شدید نسبت به سرویس های قبلی اعداد.

اگر سونی امیدوار است برای رقابت با امثال ایکس باکس بازی عبور از آن نیاز به ادامه هل دادن پلی استیشن در حال حاضر به عنوان یک جزء اصلی از PS5 اکوسیستم در غیر این صورت آن را به طور مداوم خواهد بود تنزل به جایگاه دوم است. آن است که بسیاری از پتانسیل بنابراین در اینجا به این امید سونی همچنان به ساخت آن كرد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن