تاریخ مورد نظر بودجه در مقابل بودجه اول: کدام یک برای شما بهتر است ؟

تاریخ مورد نظر بودجه و وجوه شاخص دو از گزینه های در دسترس زمانی که شما در حال سرمایه گذاری است اما یکی بهتر از

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

تاریخ مورد نظر بودجه و وجوه شاخص دو از گزینه های در دسترس زمانی که شما در حال سرمایه گذاری است اما یکی بهتر از دیگری?

پول متخصص کلارک هوارد است که طرفدار صرفه جویی برای آینده خود را. اما او می داند که همه از گزینه های خارج وجود دارد می تواند گیج کننده.

در این مقاله ما نگاهی به شباهت ها و تفاوت های بین تاریخ مورد نظر بودجه و شاخص های بودجه. ما همچنین کشف که چرا کلارک می گوید شما باید در نظر بگیرید هر دو برای دوران بازنشستگی خود را سرمایه گذاری.

تاریخ مورد نظر بودجه & بودجه اول: بررسی اجمالی

تاریخ مورد نظر بودجه در حال وجوه متقابل است که می تواند نگه دارید سهام و اوراق قرضه و دارایی های دیگر. شاخص بودجه در حال وجوه متقابل و یا تبادل وجوه معامله (ETFs) که سرمایه گذاری گسترده ای در عصری کلی بازار است. آنها رسیدن به این هدف با خرید سهام در بسیاری از شرکت های مختلف.

بزرگترین تفاوت بین آنها این است که هنگامی که شما سرمایه گذاری در یک تاریخ هدف صندوق های سرمایه گذاری خواهد شد در طول زمان تغییر. آنها به طور کلی بیشتر محافظه کار به عنوان رویکرد شما به سن بازنشستگی. شاخص بودجه از سوی دیگر تمایل به بیشتر استاتیک در آرایش خود را.

چگونه تاریخ مورد نظر بودجه کار می کند ؟

تاریخ هدف صندوق ساده نمونه کارها سرمایه گذاری است که به طور معمول ساخته شده از سهام و اوراق قرضه و وجوه دیگر را در یک نسبت است که تغییرات به عنوان سن شما. آن را یک "آن را تنظیم و آن را فراموش کرده ام" نوع سرمایه گذاری است که نیاز به هیچ مداوم مدیریت توسط شما.

تاریخ مورد نظر بودجه در حال شناسایی خاص سال آینده را به نام خود مانند 2040, 2045 یا 2050. آنها هدفمند به سرمایه گذاران که تاریخ بازنشستگی در ذهن است. که تاریخ می تواند چند سال از هم اکنون و یا در دهه های دور.

به عنوان مثال در اینجا برخی از دارایی ها را تشکیل می دهند که شواب هدف 2040 صندوق شاخص:

Schwab Target 2040 Index Fund
شواب هدف 2040 صندوق شاخص منابع

تاریخ مورد نظر بودجه مناسب تر برای مالیات پناه حساب های بازنشستگی در حالی که شاخص بودجه حس را به نگه داشتن در یک استاندارد حساب کارگزاری. ما به که زیر کلیک کنید.

"با تاریخ مورد نظر وجوه شما باید سرمایه گذاری در داخل یک سنتی ایرا راث ایرا 401(k)" کلارک می گوید. که همچنین شامل کارمند ساده حقوق بازنشستگی (SEPs) و هر حساب دیگر که در آن وجود دارد هیچ پیامدهای مالیات به ترکیبی از سرمایه گذاری های در حال تغییر در طول زمان.

تبلیغات

او را دوست دارد تاریخ مورد نظر وجوه چرا که آنها راهی برای قرار دادن سرمایه گذاری خود را در "خلبان خودکار."

اما شما معمولا پرداخت کمی بیشتر به کسی که مدیریت صندوق خود را. همانطور که از نوشتن این شبکه نسبت هزینه — آنچه به شما پرداخت خواهد شد به خود سرمایه گذاری — برای شواب هدف 2040 شاخص صندوق 0.08%. که تقریبا سه بار به عنوان بسیاری به عنوان شما پرداخت به سرمایه گذاری در شواب کل بازار سهام شاخص صندوق است که خالص هزینه نسبت 0.03%. ما را در شاخص بودجه در بخش بعدی.

اگر شما نمی خواهید برای مدیریت سرمایه گذاری خود را دست که هزینه بالاتر می تواند ارزش آن را به سرمایه گذاری در یک تاریخ هدف صندوق است.

"اکثر مردم یا واقعا علاقه مند به سرمایه گذاری هستند مرعوب آن و یا آیا واقعا درک طولانی مدت عکس از چگونه شما ساخت یک نمونه کارها" کلارک می گوید. "همین دلیل است که تاریخ مورد نظر بودجه تبدیل شده اند به طوری فوق العاده محبوب — کسی که برای آنها این نیست چیزی که خود می توانید اجازه دهید آن را کسی دیگری چیزی. آنچه در آن می کند این است که ایجاد ثروت برای آنها متد در طول زمان است."

چگونه شاخص بودجه کار می کند ؟

شاخص بودجه مجموعه ای از سهام که به تقلید از برخی شاخص های سهام مانند S&P 500 شاخص میانگین صنعتی داوجونز (DJIA) و یا نزدک.

هنگامی که شما خرید یک شاخص صندوق پول خود را تقسیم شده است در میان بسیاری از شرکت هایی که به دنبال آن شاخص ها ، شما در حال سرمایه گذاری در شرکت های متعدد به جای فقط می گویند خرید یک تکه از سیب سهام.

در اینجا برخی از سهام را تشکیل می دهند که شواب کل بازار سهام شاخص صندوق.

Schwab Total Stock Market Index Fund Holdings
شواب در مجموع بازار سهام شاخص صندوق

"اگر کسی در حال سرمایه گذاری در یک استاندارد حساب کارگزاری — نه مالیات پناه حساب — یا اگر کسی واقعا دوست دارد سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه گذاری خود را و سپس وجوه شاخص به طور بالقوه برتر انتخاب" کلارک می گوید.

اگر شما مانند اکثر مردم هستید که باید 401(k) راث ایرا یا یکی دیگر از مالیات مزایای حساب شما می خواهید برای سرمایه گذاری در این حساب به طور کامل قبل از اینکه شما برای باز کردن یک استاندارد حساب کارگزاری با پول شما را ترک کرده اند برای سرمایه گذاری است.

شاخص وجوه معمولا موفق منفعلانه بنابراین شما احتمالا پرداخت کمتر در هزینه از شما که با تاریخ مورد نظر صندوق. دوباره خالص نسبت هزینه برای این صندوق است 0.03% در مقابل 0.08% برای فعال تر مدیریت تاریخ مورد نظر صندوق ما در بالا.

"وجوه شاخص به احتمال زیاد رفتن به هزینه های پایین تر از شما می خواهم که در یک تاریخ هدف صندوق و شما می توانید میکرو را انتخاب کنید بودجه است که شما می خواهید" کلارک می گوید. "اگر شما می خواستم به یک بین المللی صندوق شاخص بلکه باید یک کشور در حال توسعه, صندوق, شما می توانید انجام دهید که. این اجازه می دهد تا شما را به برش و تاس. شما را در کنترل هستید."

تبلیغات

اما اگر شما انتخاب می کنید به سرمایه گذاری در درجه اول در شاخص بودجه و نه از تاریخ مورد نظر وجوه آن نیاز به یک کمی بیشتر تلاش خود را در بخشی می گوید.

"شاخص بودجه واقعا تنها مناسب اگر شما در حال رفتن به بررسی آنچه شما انجام می دهند در هر سال است. شما باید برای ایجاد تغییرات لازم در طول زمان" کلارک می گوید. "شما رو به یکی از کسانی که آن را در بالای آن باقی بماند."

چگونه به تصمیم گیری بین تاریخ مورد نظر وجوه و وجوه شاخص

تصمیم گیری اساسی بین وجوه شاخص و هدف تاریخ بودجه واقعا پایین می آید برای پاسخ دادن به این سوالات:

چقدر شما می خواهید به درگیر در مدیریت سرمایه گذاری خود را?

ایده پشت هدف تاریخ بودجه است به "تنظیم آن و آن را فراموش کرده ام." اگر شما سرمایه گذاری در شاخص بودجه شما احتمالا نیاز به توازن حساب خود را سالانه.

آیا شما سرمایه گذاری در یک مالیات پناه حساب بازنشستگی یا استاندارد کارگزاری حساب ؟

دوباره کلارک می گوید که هدف تاریخ بودجه بهترین ظرف مالیات مزایای حساب در حالی که استاندارد حساب کارگزاری ها بهترین محل برای شاخص بودجه. فقط مطمئن شوید که شما استفاده از تمام مالیات مزایای حساب های قبل از سرمایه گذاری در یک مشمول مالیات حساب.

آنچه که تحمل خود را برای هزینه ؟

زیرا آنها بیشتر به طور فعال مدیریت تاریخ مورد نظر وجوه تمایل به بالاتر هزینه نسبت از وجوه شاخص.

آیا شما و چگونه به زودی شما امید به بازنشستگی ؟

تبلیغات

"برای سرمایه گذاری متناسب با سن کلیدی است" کلارک می گوید. "با ثروت-ساختمان اکثر مردم هر دو یک حساب بازنشستگی و سرمایه گذاری حساب. همانطور که شما مسن, چه مالی مردم تمایل به توصیه این است که شما باید باند-نوع سرمایه گذاری در داخل خود حساب بازنشستگی در حالی که سرمایه گذاری خود را حساب اکثریت شاخص بودجه. که به دلیل مالیات های مختلف درمان اوراق قرضه در مقابل شاخص بودجه."

که در آن به خرید تاریخ مورد نظر وجوه و وجوه شاخص

اگر شما آماده برای سرمایه گذاری در تاریخ مورد نظر بودجه و/یا شاخص بودجه شما ممکن است مجبور به نگاه بسیار بیشتر از کار خود را. اکثر کارکنان برنامه های بازنشستگی باید گزینه سرمایه گذاری در یک یا دیگر — و یا هر دو.

تخفیف سرمایه گذاری خانه ها مانند چارلز شواب وفاداری و پیشتاز همه پیشنهاد وجوه شاخص و هدف تاریخ با بودجه کم هزینه نسبت به عنوان به خوبی.

چیزی که مهم است به یاد داشته باشید این است که هر دو از این سرمایه گذاری شما ارائه انواع راه هایی برای تنوع بخشیدن به سرمایه گذاری هستند و هر دو گزینه های زیادی برای ساختمان خود اندوخته بازنشستگی.

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن