حماسه نشان می دهد Unreal Engine 5 در حال اجرا در PS5

این روزها ما بازی های ویدئویی شروع به نگاه واقع بینانه تر از همیشه به لطف پیشرفت در تکنولوژی ساخته شده است که

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

این روزها ما بازی های ویدئویی شروع به نگاه واقع بینانه تر از همیشه به لطف پیشرفت در تکنولوژی ساخته شده است که اجازه توسعه دهندگان بازی به فشار پاکت نامه بیشتر است. در حال حاضر در نسخه ی نمایشی ویدئو در یوتیوب توسط مردمی در حماسه های آنها نشان داده اند که Unreal Engine 5 به نظر می رسد در حالی که در حال اجرا بر روی سونی PS5.

تبلیغات

لازم به ذکر است که این نسخه ی نمایشی است و ایجاد شده است به طور خاص برای نشان دادن آنچه که این موتور قادر است و همه از ویژگی های آن, اما اینکه آیا یا نه توسعه دهندگان دیگر که انتخاب می کنید به استفاده از این موتور را فشار آن را به حداکثر آن باقی مانده است دیده شود اما حداقل ما می دانیم آنچه در آن است که قادر به دستیابی به.

حق کردن خفاش, آنچه که بسیار واضح هستند و تکنیک های نورپردازی و تکنولوژی استفاده شده است که در Unreal Engine 5 که آن را فوق العاده پویا و همچنین واقع گرایانه است. دوبله لومن این است که جدید جهانی نور ابزار است که پویا و سازگار که در آن می توانید چیزهایی مانند خورشید زاویه بر اساس زمان های مختلف در روز روشن یک چراغ قوه و یا غیر مستقیم نور انطباق بر این اساس مانند زمانی که یک سوراخ دمیده شده است در سقف و....

این شرکت همچنین انتظار می رود تا کمی تغییر رویکرد خود را با Unreal Engine 5 از نظر درآمد. با نسخه های قبلی حماسه اجازه می دهد توسعه دهندگان به استفاده از Unreal Engine به صورت رایگان اما ادعا می کنند 5% از فروش تولید شده توسط این بازی پس از اولین $3,000. اما با Unreal Engine 5 شرکت افزایش یافته است که کلاه و اجازه خواهد داد که توسعه دهندگان به نگه داشتن تمام حق امتیاز برای اولین $1 میلیون دلار در فروش تولید شده و پس از آن را 5 درصد کاهش پس از آن.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره حماسه, Ps5 و سونی.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن